کد خبر : 82055
تاریخ انتشار : شنبه 22 آبان 1395 - 14:00
-

زندی پور:در فوتسال قحط الرجال نیست/یکی از دلایل موفقیت تیم ملی در جام جهانی پایگاه خبری بود

زندی پور:در فوتسال قحط الرجال نیست/یکی از دلایل موفقیت تیم ملی در جام جهانی پایگاه خبری بود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علی زندی پور مربی فوتسال مهمان غرفه پایگاه خبری فوتسال در نمایشگاه مطبوعات بود.مشروح مصاحبه زندی پور را بخوانید: * آقای زندی پور بیوگرافی فوتسالی از خود را تشریج کنید؟ بنده دارای مدرک مربی گری A آسیا و مدرس رسمی AFC هستم و از سال ۸۷ کار مربیگری را شروع

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علی زندی پور مربی فوتسال مهمان غرفه پایگاه خبری فوتسال در نمایشگاه مطبوعات بود.مشروح مصاحبه زندی پور را بخوانید:
* آقای زندی پور بیوگرافی فوتسالی از خود را تشریج کنید؟
بنده دارای مدرک مربی گری A آسیا و مدرس رسمی AFC هستم و از سال ۸۷ کار مربیگری را شروع کردم . سابقه مربیگری در گیتی پسند و سرمربی گری در تیم جلین گرگان را دارم . امسال هم که در اول فصل به اتفاق آقای باغبان صالحی مسئولیت تیم لیگ برتری طرح و توسعه قزوین را داشتم که به دلایل خاصی از این تیم جدا شدیم . من به عنوان مدرس فوتسال و کسی که اصول اخلاقی را هم سرلوحه کار خود قرار می دهم هیچگاه حاضر نیستم تحت‌ هر شرایطی کار کنم و برای رسیدن به جایگاه اصول اخلاقی و حرفه ای را زیر پا بگذارم . اعتقاد دارم اگر انسان توانایی فنی داشته باشد همه جا می تواند فعالیت کند و نیاز به خراب کردن یکدیگر در این عرصه نیست . قطعا در فوتسال قحط الرجال نیست و دور به همه خواهد رسید .
1-1
* نظرتان را در مورد تیم ملی و جام جهانی بگویید؟
باید قبول کنیم که در بخش حمله و برگشت به بازی بسیار خوب کار کردیم اما در بخش دفاعی مشکل داشتیم و این مشکل فقط مربوط به تیم ملی نیست و همه باشگاه ها را شامل می شود . وقتی در هفته هشتم لیگ برتر‌ ۵۵ گل ردوبدل می شود این یعنی تیم ها در بخش دفاع مشکل دارند . برای ادامه داشتن روند موفقیت تیم ملی و عرصه باشگاهی باید در این قسمت بهتر عمل کنیم .
* برنامه آینده تان چیست ؟
بنده با آقای صالح و سایر مدرسین در حال تهیه پکیج کاملی برای تحلیل جام جهانی و … هستیم . چند پیشنهاد سرمربی گری از لیگ بک دارم و یک پیشنهاد مربی گری در لیگ برتر که ان شالله بهترین گزینه را انتخاب‌خواهم کرد .
1-2
* در مورد پایگاه خبری فوتسال چه نظری دارید ؟
پایگاه خبری فوتسال را همیشه رصد میکنم و برای گرفتن اطلاعات و آگاهی از شرایط فوتسال از این سایت استفاده میکنم و یکی از دلایل موفقیت تیم ایران در جام جهانی خبرها و حمایت های این پایگاه بود .
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 6 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۶
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... شنبه , ۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۳

کی هست این که ما تا حالا ندیدیمش
ماشالا همه ۲_۳ تا پیشنهاد دارن

نام ... شنبه , ۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۱

همه عشقه عکسا

محمد مهرانی شنبه , ۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۶

استاد پرچمت بالاست

نام ... شنبه , ۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۳

کاشکی یه فیلتری وجود داشت که هرکسی میخواست مربی شه باید چندسال حداقل تو سطح بالا بازی میکرد اون موقع فوتساله ما پیشرفت میکرد چون دیگه هرکسی از تو محله نمیتونست بره مربی جوونای این مملکت بشه، کلاس سطح ١ و سطح ٢ فوتسال رو هم مجموعا ١۵ روز طول میکشه و جالبه که با ١۵ روز کلاس رفتن هر کسی اسمه خودشو میزاره مربی .
بعدشم میشن مثله این دوسته عزیز که همه جا میره عکس میندازه

نام ... شنبه , ۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۹

عجب رزومه اى خداوکیلى اعتماد ب سقف تورو هرکى داشت سر مربى اسپانیا بود

اصفهانی یکشنبه , ۲۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱:۰۱

فقط فوتسال ما این یکی رو کم داشت برای ما سخنرانی کنه برو دم در خونت بازی کن پسر جون!! تو اصلا کجای فوتسال هستی ؟؟!!