کد خبر : 82998
تاریخ انتشار : جمعه 5 آذر 1395 - 11:05
دسته‌بندی نشده
-

روزپیکر: جلسه خوبی با مدیرعامل داشتم/به دنبال نتیجه در شیراز هستیم

روزپیکر: جلسه خوبی با مدیرعامل داشتم/به دنبال نتیجه در شیراز هستیم
سرمربی مستعفی تیم فوتسال آذرخش بندرعباس دلیل بازگشتش به نیمکت این تیم را دلایل مدیرعامل باشگاه برای برطرف شدن مشکلات این تیم دانست.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، عباس روزپیکر گفت: در برخی خبرها گفته می‌شود هفت مرتبه استعفا داده‌ام که به‌هیچ‌وجه صحت ندارد زیرا دومرتبه‌اش که خود رسانه‌ها اعلام استعفا کردند و یک‌مرتبه آن‌هم به قبل از فصل جدید بازمی‌گردد که قراردادم به پایان رسیده بود و قراردادی نداشتم.

وی بابیان اینکه پس از برگزاری جلسه با مدیرعامل جدید باشگاه علل استعفایم را بیان کردم، تصریح کرد: مشکلاتم را مطرح و خواستار رفع آن‌ها شدم که مدیرعامل باشگاه این موارد را پذیرفت و قول تلاش برای رفع آن‌ها را داد.

روزپیکر علت سفر تیمش با اتوبوس به شیراز را لغو پروازهای فرودگاه بندرعباس دانست و عنوان کرد: مجبور شدیم با اتوبوس به شیراز برویم که این موضوع هم باعث شد دو روز زودتر به شیراز برویم تا بازیکنان یک روز را به استراحت بپردازند.

سرمربی تیم فوتسال آذرخش بندرعباس شرایط روحی و روانی بازیکنان تیمش را مثبت ارزیابی کرد و افزود: تنها ازلحاظ بدنی باید بیشتر تلاش کنیم زیرا در این‌یک هفته حواشی زیادی در اطراف تیم وجود داشته است.

روزپیکر تیم ارژن را تیمی قوی دانست که در چهار هفته گذشته به ۱۲ امتیاز دست‌یافته است و اضافه کرد: تنها برای کسب نتیجه به شیراز رفته‌ایم و امیدوارم با سه امتیاز به بندرعباس بازگردیم.

وی در پایان تنها مصدوم تیمش را سعید رضوانی اعلام کرد و شرایط را برای رویارویی برابر ارژن شیراز مناسب توصیف کرد.

منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.