کد خبر : 83124
تاریخ انتشار : شنبه 6 آذر 1395 - 10:32
-

علاسوند:همه ما باختیم و این اتفاق باعث بد نامی فوتسال شد/عدم کنترل تماشاگران و جو سازی ها باعث شرایط بحرانی شد

علاسوند:همه ما باختیم و این اتفاق باعث بد نامی فوتسال شد/عدم کنترل تماشاگران و جو سازی ها باعث شرایط بحرانی شد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،کیاوش علاسوند سرمربی تیم فوتسال حفاری اهواز در خصوص دیدار این تیم مقابل گیتی پسند اصفهان اظهار داشت: واقعا جای تاسف دارد که بهترین بازی تا اینجای مسابقات لیگ برتر فوتسال برگزار شده اما اینگونه به پایان برسد. فکر می کنم بازی سطح بسیار بالایی داشت و از لحاظ شرایط

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،کیاوش علاسوند سرمربی تیم فوتسال حفاری اهواز در خصوص دیدار این تیم مقابل گیتی پسند اصفهان اظهار داشت: واقعا جای تاسف دارد که بهترین بازی تا اینجای مسابقات لیگ برتر فوتسال برگزار شده اما اینگونه به پایان برسد. فکر می کنم بازی سطح بسیار بالایی داشت و از لحاظ شرایط فنی عالی بود اما عدم کنترل تماشاگران و جو سازی های که رخ داد باعث شد شرایط بحرانی در این بازی رخ بدهد.

سرمربی تیم فوتسال حفاری اهواز در مورد حرکت بازیکن ذخیره گیتی پسند بیان کرد:تیم گیتی پسند ۸ بازیکن ملی پوش دارد و آنها از یک مربی بسیار خوب و با دانش بهره می برند اما متاسفانه با یک حرکت بچگانه لیگ برتر ما زیر سوال رفت و در دیداری که پخش زنده تلویزیونی داشت همه ما باختیم و این اتفاق باعث بد نامی فوتسال شد.

وی در پاسخ به سوالی در مورد درگیری های پایان بازی گفت: حق مسلم هر بازیکنی خوشحالی بعد از گل است اما پس از گلی که گیتی پسند به ما زد بازیکن این تیم برای خوشحالی کردن به سمت نیمکت ما آمد و به خاطر اینکه داور تصمیم درستی نگرفت درگیری ها ادامه دار شد و تا پایان بازی نیز ادامه داشت. البته داوری بازی بسیار خوب بود و تصمیمات درستی در طول بازی گرفته شد.

علاسوند در مورد نکات فنی بازی اظهار داشت: تیم گیتی پسند بازی را بسیار خوب آغاز کرد و در ادامه با توجه به داشتن بازیکنانی با کلاس بالا و تاکتیک های مختلف تیمی بازی را به خوبی کنترل کردند.در ادامه بازی نیز توانستیم با بازی خوانی تیم حریف، اجازه ندهیم اختلاف زیاد شود و حتی توانستیم از آنها پیشی بگیریم، در نهایت هم بازی با تساوی ۶ بر ۶ به پایان رسید.

سرمربی تیم فوتسال حفاری اهواز با اشاره به حواشی این دیدار خاطرنشان کرد: واقعا صحنه هایی که در این دیدار دیدم باعث تاسفم شد. در این بازی دو تیم امتیازات را تقسیم کردند اما کل جامعه فوتسال باخت.
منبع:yjc

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.