کد خبر : 83771
تاریخ انتشار : شنبه 13 آذر 1395 - 10:04
-

حیدریان:موقعیت های خوب بسیاری را از دست دادیم/گیتی پسند با استفاده از بازیکنان بزرگ و با تجربه ، توانست تیم ما را شکست دهد

حیدریان:موقعیت های خوب بسیاری را از دست دادیم/گیتی پسند با استفاده از بازیکنان بزرگ و با تجربه ، توانست تیم ما را شکست دهد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمدرضا حیدریان جمعه شب در پایان دیدار تیم های فوتسال یاسین پیشرو و گیتی پسند اصفهان گفت: این بازی را هنگامی واگذار کردیم که موقعیت های خوب بسیاری را از دست داده بودیم. وی با بیان اینکه تیم گیتی پسند تیم خوب و پرمهره ای است و بازیکنان ما در

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمدرضا حیدریان جمعه شب در پایان دیدار تیم های فوتسال یاسین پیشرو و گیتی پسند اصفهان گفت: این بازی را هنگامی واگذار کردیم که موقعیت های خوب بسیاری را از دست داده بودیم.
وی با بیان اینکه تیم گیتی پسند تیم خوب و پرمهره ای است و بازیکنان ما در برابر این تیم خوب بازی کردند، اظهار داشت: می توانستیم در برابر این تیم تدافعی بازی کنیم، اما در همه دقایق بازی این تیم را تحت فشار قرار داده بودیم.
سرمربی یاسین پیشرو قم در ادامه افزود: تیم گیتی پسند اصفهان با استفاده از بازیکنان بزرگ و با تجربه ای که دارد، توانست تیم ما را شکست دهد و این در حالی بود که بازیکنان ما با بی دقتی از موقعیت های خود به خوبی استفاده نکردند.
وی در پایان تصریح کرد: تیم یاسین پیشرو خیلی دیر بسته شده و بعضی از بازیکنان این تیم برای نخستین بار در لیگ برتر بازی می کنند و ما اگر بتوانیم در نیم فصل دوم چند بازیکن خوب و با تجربه به تیم اضافه کنیم می توانیم نتایج بهتری داشته باشیم.
تیم فوتسال یاسین پیشرو قم در هفته سیزدهم و پایانی نیم فصل لیگ برتر فوتسال باشگاههای کشور با نتیجه ۶ بر ۲ نتیجه را به تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان واگذار کرد تا پایانی تلخ در نیم فصل اول لیگ داشته و چهارمین شکست خانگی متوالی خود را تجربه کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.