کد خبر : 84155
تاریخ انتشار : دوشنبه 15 آذر 1395 - 12:25
-

ایران قهرمان جهان شد!

ایران قهرمان جهان شد!
ایران قهرمان جام جهانی می شود.این خبر را باور کنید!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،دوره مربیگری سطح ۳ فوتسال زیر نظر AFC امروز با حضور تمام بزرگان فوتسال کشور از جمله حیدریان، شمسایی، شمس، خوراکچی،صانعی، هاشم‌زاده، ترابیان و مسئولان فدراسیون فوتبال یعنی تاج و اسدی از صبح امروز در آکادمی ملی فوتبال آغاز شد.

مدرسی این کلاس‌ها بر عهده تارقلیزاده مدرس ایرانی AFC است که او چندی پیش به خاطر اظهاراتش در خصوص دیدار ایران و سوریه در مالزی خبرساز شده بود. بر همین اساس تاج امروز ابتدا در صحبت‌هایش در جمع فوتسالی‌ها با کنایه به تارقلی زاده گفت ما در مالزی آب بازی کردیم اما عده‌ای گفتند شرایط خوب است و جالب اینکه در پایان مرحله اول کلاس‌ها زمانی که تاج و تارقلیزاده با هم رو در رو شدند مدرس AFCبه رئیس فدراسیون فوتبال گفت آن زمان که از پشت تریبون چپ چپ نگاهم کردی قلبم داشت می‌ایستاد هر چند که از صحبت‌هایم قبلا منظور خاصی نداشتم و عذرخواهی می‌کنم. نکته جالب اینکه بعدا این دو نفر حدود ۱۰ دقیقه با هم به صحبت پرداخته و در نهایت با هم عکس یادگاری گرفتند.

* تارقلی زاده در صحبت‌هایش در جمع فوتسالی‌ها گفت: تمام کارشناسان فوتسال می‌گویند ایران در جام جهانی ۲۰۲۰ قهرمان جهان می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.