کد خبر : 84546
تاریخ انتشار : جمعه 19 آذر 1395 - 2:01
-

مصاحبه کاپیتان‌ و سرمربیان تیم‌های استقلال نوین ماهشهر و بهراد اردبیل

مصاحبه کاپیتان‌ و سرمربیان تیم‌های استقلال نوین ماهشهر و بهراد اردبیل

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، کنفرانس خبری پیش از بازی تیم‌های استقلال نوین ماهشهر و بهراد اردبیل در چارچوب هفته دوم لیگ دسته یک فوتسال باشگا‌ه‌های کشور عصر روز پنجشنبه ۱۸ آذر برگزار شد. پایگاه خبری فوتسال ایران برای فصل جدید لیگ دسته یک، برنامه دارد تا با پوشش کامل این مسابقات به درخواست مخاطبین

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، کنفرانس خبری پیش از بازی تیم‌های استقلال نوین ماهشهر و بهراد اردبیل در چارچوب هفته دوم لیگ دسته یک فوتسال باشگا‌ه‌های کشور عصر روز پنجشنبه ۱۸ آذر برگزار شد.

پایگاه خبری فوتسال ایران برای فصل جدید لیگ دسته یک، برنامه دارد تا با پوشش کامل این مسابقات به درخواست مخاطبین پرتعداد خود مبنی بر پوشش کامل‌تر رقابت‌های لیگ یک را جامع عمل بپوشاند. برهمین اساس به همت و تلاش خبرنگار ما و همکاری مدیران رسانه‌ای دو تیم، کنفرانس خبری پیش از بازی استقلال نوین ماهشهر و بهراد اردبیل عصر پنجشنبه ۱۸ آذر برگزار شد که در ادامه می‌توانید مصاحبه سرمربیان و کاپیتان‌های دو تیم استقلال نوین ماهشهر و بهراد اردبیل را مشاهده کنید.

بابک دوانی‌راد سرمربی تیم استقلال نوین ماهشهر:

با توجه به اینکه تمریناتمان را دیر آغاز کردیم و حدودا ۱۷ روز از آماده‌سازی تیممان می‌گذرد اما بازیکنان از روحیه مناسبی برخوردار هستند و تمرینات خوبی برگزار کردیم. هفته گذشته با انجام یک بازی زیبا برابر شاهد شیراز توانستیم لیگ را با برد آغاز کنیم و امیدوارم همانند بازی اولمان بتوانیم با ارائه نمایشی مناسب، پیروز شویم و ۳ امتیاز را در خانه نگه داریم.

وی افزود:برای بازی فردا محروم و یا مصدومی نداریم. فقط رضا حیاتی دروازبانمان بدلیل مشکل سربازی از هفته سوم به جمع ما اضافه خواهد شد.

دوانی خطاب به هواداران تیمش گفت: از کلیه تماشاگران ماهشهری انتظار داریم همانند سالیان گذشته حمایت‌شان را از ما دریغ نکنند و با توجه به اینکه تجربه حضور ما در لیگ کشور بالا رفته و وضعیت تیم نیز نسبت به سال‌های گذشته بهتر شده است، انشاالله در بازی فردا با حمایت هواداران پرشورمان پیروز شویم.

سرمربی استقلال نوین ماهشهر در پایان اظهار کرد: از آقایان نظری، سلیمانی و کلیه مسئولانی که به این تیم کمک می‌کنند، تشکر می‌کنیم و امیدوارم با حمایت این دلسوزان و با همین تیم بومی به رده‌های بالاتر صعود کنیم.

 

بهزاد خلیلی کاپیتان تیم ماهشهر:

خوشبختانه در این هفته تمرینات خوبی را پشت‌سر گذاشتیم و با همت و تلاش تمامی بازیکنان و کادرفنی برنامه‌ریزی کرده‌ایم که با برتری در بازی‌های اول فصل، به هدفمان که صعود به پلی‌آف و سپس لیگ برتر است، دست یابیم.

وی ادامه داد: برای رسیدن به این هدف، مهم نیست در مقابل چه تیم‌هایی قرار خواهیم گرفت بلکه باید هرچه در توان داریم در بازی‌هایمان بگذاریم تا مسابقات را سربلند به پایان برسانیم.

دوانی-سرمربی استقلال نوین ماهشهر

 

حمداله عینی سرمربی بهراد اردبیل:

با توجه به اینکه مسافت زیادی را برای رسیدن به ماهشهر طی کردیم و در طول مسیر نیز با سختی‌های زیادی مواجه شدیم، قطعا برای دیدار روز جمعه کار دشواری در پیش خواهیم داشت اما امیدوارم که بتوانیم بازی خوبی را به نمایش بگذاریم. در هفته گذشته و با توجه به شرایط سخت هفته اول بازی‌ها، مقابل مبل کریمی البرز به تساوی رسیدیم و فردا برای جبران نتیجه هفته نخست به دیدار تیم ماهشهر خواهیم رفت و انشاالله بتوانیم با دست پر به اردبیل بازگردیم.

وی ادامه داد: در بازی فردا محروم و یا مصدومی نداریم اما ۶۰ درصد بازیکنانم در هفته جاری دچار سرماخوردگی شدید شده‌اند که همین مسئله کارمان را دشوار می‌کند هرچند که تا امروز کمی بهبود یافته‌اند اما بصورت کامل خوب نشده‌اند.

سرمربی بهراد اردبیل در پایان خاطرنشان کرد: جا دارد از مدیرعامل محترم باشگاه جناب آقای مهدی پاشایی که نه تنها فقط برای این تیم بلکه برای کل فوتسال استان زحمت می‌کشند و هزینه‌های تیم را بصورت شخصی پرداخت می‌کنند تشکر کنیم. هم‌چنین از کلیه مسئولان و عزیزانی که برای ما زحمت می‌کشند قدردانی می‌کنم.

 

جعفر جمیل کاپیتان تیم بهراد اردبیل:

همانطور که سرمربی محترم تیممان بیان کردند، سختی‌های زیادی را برای رسیدن به ماهشهر متحمل شده‌ایم. با توجه به تمریناتی که داشتیم،بچه‌ها تمامی تلاششان را خواهند کرد که بتوانیم ۳ امتیاز را بدست آوریم.

وی ادامه داد: برای اینکه بتوانیم خود را بین تیم‌های برتر، مطرح کنیم چاره‌ای جز پیروزی نداریم و انشاالله در بازی روز جمعه پیروز میدان خواهیم شد تا کلیه تیمها حساب ویژه‌ای روی تیم ما در فصل جاری باز کنند.

عینی-سرمربی یهراد اردبیل

خبرنگار-جعفر ابوشهید

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.