کد خبر : 85157
تاریخ انتشار : دوشنبه 29 آذر 1395 - 11:07
-

شمسایی:فقط دو جلسه در تمرین‌ تأسیسات حضور داشتم/ یک بازیکن برزیلی معمولی جذب کردیم

شمسایی:فقط دو جلسه در تمرین‌ تأسیسات حضور داشتم/ یک بازیکن برزیلی معمولی جذب کردیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،وحید شمسایی در مورد شرایط تیمش برای آغاز نیم‌فصل دوم لیگ برتر فوتسال و بازی روز پنج‌شنبه با ارژن شیراز اظهار داشت: به خاطر اینکه درگیر کلاس‌های مربیگری بودم عملا ۲ جلسه در تمرین تیمم حضور داشتم اما این‌ها بهانه است و می‌خواهیم پنج‌شنبه ۳ امتیاز دیدار خانگی را کسب

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،وحید شمسایی در مورد شرایط تیمش برای آغاز نیم‌فصل دوم لیگ برتر فوتسال و بازی روز پنج‌شنبه با ارژن شیراز اظهار داشت: به خاطر اینکه درگیر کلاس‌های مربیگری بودم عملا ۲ جلسه در تمرین تیمم حضور داشتم اما این‌ها بهانه است و می‌خواهیم پنج‌شنبه ۳ امتیاز دیدار خانگی را کسب کنیم.
وی در خصوص حضور یک بازیکن برزیلی در تیمش و اینکه آیا این بازیکن از آمادگی لازم برخوردار است، عنوان کرد: بازیکن ما تازه روز گذشته وارد ایران شده است و هنوز نتوانسته‌ایم میزان آمادگی او را بسنجیم. به هرحال این بازیکن، یک فوتسالیست معمولی است که می‌تواند برای دقایقی به درد کار ما بخورد.
مربی – بازیکن تیم فوتسال تأسیسات دریایی درباره اینکه چرا برای تیمش نتوانست ستاره خارجی جذب کند، گفت: دنبال جذب ستاره بودیم اما هیچ بازیکنی با تیمی قرارداد ۳ ماهه امضا نمی‌کند، تمام بازیکنان مدنظر ما دنبال قرارداد ۲ ساله بودند که کار حرفه‌ای هم است. به هرحال الان بازیکنان بزرگ با باشگاه‌هایشان قرارداد داشتند و نمی‌شد با این شرایط ستاره‌ای جذب کنیم.
شمسایی در مورد اینکه چرا بازیکنی در نیم‌فصل از تأسیسات دریایی جدا نشد، اظهار داشت: تعدادی از بازیکنان‌مان پیشنهاداتی داشتند اما در نهایت در تأسیسات دریایی ماندگار شدند. به هرحال با تمام توان آماده حضور در نیم‌فصل دوم لیگ برتر هستیم.

منبع:میزان

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.