کد خبر : 85246
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 آذر 1395 - 14:28
-

یاسین پیشرو فردا عازم مشهد می شود/جدایی عارفیان از کادرفنی

یاسین پیشرو فردا عازم مشهد می شود/جدایی عارفیان از کادرفنی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مهدی رضایی سرپرست تیم یاسین پیشرو قم اظهار داشت: تیم یاسین پیشرو در مدتی که لیگ برتر فوتسال کشور تعطیل بود و نیم فصل را پشت می‌گذاشت مجموعاً دو جلسه تمرینی را داشته است. به گفته وی، سرمربی و مربی یاسین پیشرو در کلاس آموزش مربیگری سطح ۳ فوتسال که

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مهدی رضایی سرپرست تیم یاسین پیشرو قم اظهار داشت: تیم یاسین پیشرو در مدتی که لیگ برتر فوتسال کشور تعطیل بود و نیم فصل را پشت می‌گذاشت مجموعاً دو جلسه تمرینی را داشته است.

به گفته وی، سرمربی و مربی یاسین پیشرو در کلاس آموزش مربیگری سطح ۳ فوتسال که برای نخستین بار در ایران برگزار شد نتوانست  تمریناتی قابل توجهی داشته باشد از همین رو برای بازی با تیم فوتسال فرش آرا مشهد آمادگی چندانی را ندارد.

رضایی در مورد گمانه‌زنی‌ها درباره انحلال تیم یاسین پیشرو عنوان کرد: تیم منحل نشده است و ما به‌کار خودمان ادامه می‌دهیم و فردا عازم مشهد هستیم تا در هفته نخست دور برگشت با فرش آرا مسابقه دهیم.

سرپرست تیم فوتسال یاسین پیشرو قم درباره نقل و انتقالات این تیم عنوان کرد: موفق شدیم در فصل نقل و انتقالات سه بازیکن را جذب کنیم اما میثم ایلان لو و ابوالقاسم عارفیان از این تیم جدا شدند.

وی ادامه داد: ابراهیم مسعودی، مجتبی مریدی‌زاده و مهدی زاهدی ۳ خرید تیم فوتسال یاسین پیشرو در این فصل بودند که با نظر کادر فنی جذب این باشگاه شدند و میثم ایلان‌لو با توجه به مشکلات که در نیم فصل نخست پیش آمد به تیم دانشگاه آزاد پیوست.

رضایی درباره تغییرات در کادر فنی تیم فوتسال یاسین پیشرو بیان کرد: با همان کادری که در نیم فصل کارکرده‌ایم ادامه می‌دهیم با توجه به اینکه آقای عارفیان دستیار اول سرمربی تیم یعنی محمدرضا حیدریان از جمع یاسینی‌ها جداشده است.

سرپرست تیم فوتسال یاسین پیشرو دراین‌باره توضیح داد: اختلاف‌سلیقه همیشه در همه کارها بوده است و آقای عارفیان چون مدرس رسمی فدراسیون بودند و می‌خواستند کلاس داشته باشند به‌صورت توافقی از این تیم جدا شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.