کد خبر : 85491
تاریخ انتشار : جمعه 3 دی 1395 - 14:43
دسته‌بندی نشده
-

پرتاب بطری به مشهد هم رسید!

پرتاب بطری به مشهد هم رسید!
از هفته اول دور برگشت مسابقات ليگ برتر تيم فرش آرا مشهد ميزبان تيم یاسین پیشرو قم بود كه در نهايت اين بازي با برتري 2 بر یک ميزبان همراه بود .

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،از هفته اول دور برگشت مسابقات لیگ برتر تیم فرش آرا مشهد میزبان تیم یاسین پیشرو قم بود که در نهایت این بازی با برتری ۲ بر یک میزبان همراه بود .
دیدار ٢ تیم فرش آرا مشهد و آذرخش بندرعباس در حالی برگزار شد که دو تیم تا قبل از این مسابقه یاسین پیش رو با ۱۷ و فرش آرا با ۱۴ امتیاز در رده های ۹ و ۱۰ جدول قرار داشتند که همین مسئله نوید یک بازی نزدیک و زیبا را می داد .
فرش آرا که محسن خبیری را به تازگی به کادر فنی خود اضافه کرده بود آمده بود تا هر ۳ امتیاز این بازی را در خانه به دست آورد .
بازی ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه با قضاوت اسماعل کمر بسته آغاز شد . هر دو تیم بازی هجومی را در دستور کار خود قرار داده بودند طوریکه در همان دقایق ابتدایی ضربات سارانی و قدرت بهادری با واکنش های خوب گلر یاسین ، مجتبی نصیری نیا دفع می شد . در ادامه فرش آرا روی یک حرکت تیمی زیبا و شوت عالی قدرت بهادری آن هم با پای غیر تخصصی اش در دقیقه ۱۱ توانست گل اول مسابقه را وارد دروازه نصیری نیا و یاسین پیشرو کند .
در دقیقه ۱۷ بازیکنان یاسین پیشرو توپی را به محوطه جریمه فرش آرا ارسال کردند که با دفع توپ عظیمی همراه شد که داور آن را به دلیل بیرون آمدن گلر فرش آرا از محوطه جریمه خطا اعلام نمود ، که با یک کار تیمی و ضربه دقیق ناصر اطمینان توپ را وارد دروازه فرش آرا کرد تا نیمه اول با نتیجه مساوی یک بر یک به پایان برسد .
نیمه دوم در حالی آغاز شد که فرش آرایی ها که نمی خواستند ۳ امتیاز را در خانه از دست بدهند روی به بازی هجومی آوردند به طوریکه ابتکار عمل کاملا در اختیار فرش آرا بود .
در دقیقه ۳۵ در برخوردی که بین سعید قاسمی و مجید خزایی در محوطه جریمه یاسین پیش آمد کمربسته با تاخیر اعلام ضربه پنالتی برای فرش آرا نمود که با اعتراض شدید بازیکنان و کادر فنی یاسین پیشرو قم منجر شد که پس از وقفه ای کوتاه پنالتی توسط شهرام شریف زاده به گل منجر شد .
۴ دقیقه به پایان بازی تیم یاسین پیشرو ۵ خطا شد و در ادامه که نمی خواستند بازنده باشند یکپارچه دست به حمله می زدند که موفق نبودند و در ضد حملات نیز فرش آرایی ها از موقعیت های زیادی که به دست می آوردند نتوانستند استفاده کنند و با بی دقتی از دست می دادند .
در نهایت این مسابقه با پیروزی ۲ بر ۱ فرش آرا خاتمه یافت .
با این نتیجه فرش آرا با ۱۷ امتیاز در رده هشتم و یاسین پیشرو نیز با توجه به تفاضل گل کمتر در رده دهم قرار گرفت .
حواشی بازی :
با توجه به اینکه این بازی از سوی باشگاه فرش آرا رایگان إعلام شده بود حدود ٧٠٠ تماشاگر از آن استقبال کرده بودند که شاید دلیل آنرا بتوان پخش مستقیم مسابقه از شبکه ورزش دانست !
میهمانان ویژه ای از جمله کریمیان سرپرست تیم ملی فوتسال ، حسین طیبی بازیکن تیم غیرت قزاقستان و صبوریان مدیر کل ورزش و جوانان استان خراسان و … این بازی را از نزدیک تماشا میکردند .
شوت سنگین قدرت بهادری در دقیقه ۴ به صورت نصیری نیا برخورد کرد که منجر به مصدومیت او شد .
بین دو نیمه مصاحبه زنده تلویزیونی با حسین طیبی که با قرار دادن صندلی در وسط سالن تهیه کرده بودند انجام شد .
در دقایق پایانی مسابقه که قدرت بهادری درون زمین نبود در گوشه ای از سالن نشسته بود و بازی را تماشا میکرد .
بعد از اعلام پنالتی از سوی کمر بسته که با اعتراض شدید قمی ها همراه بود ، داوران جای خود را برای ادامه قضاوت عوض کردند .
ثانیه های پایانی مسابقه در حالیکه یاسین پیشرو صاحب یک ضربه خطا پشت محوطه جریمه فرش آرا شده بودند ، افراد منتسب به تیم یاسین پیشرو اقدام به پرتاب بطری آب به سمت زمین کردند که برای دقایقی شروع مجدد مسابقه به وقفه افتاد .
بعد از سوت پایان مسابقه نصیری نیا گلر یاسین پیشرو با سرعت به سوی داور و ناظر مسابقه رفت تا اعتراض کند که با وساطت اکبر تقوی و بردن نصیری نیا به رختکن خاتمه یافت .
بازیکنان و کادر فنی فرش آرا بعد از پیروزی به سمت تماشاگران رفتند و خوشحالی خود را با آنها تقسیم کردند .
رحمانی مدیر عامل یاسین پیشرو قم که به شدت از عملکرد داوری ناراضی بود به سمت نماینده فدراسیون آقای عرب براقی رفت و اعتراض های شدید و جالب خود را عنوان نمود .

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.