کد خبر : 86185
تاریخ انتشار : شنبه 11 دی 1395 - 12:06
-

چهار کلین شیت برای پسر بوشهری و شهرداری ساوه

چهار کلین شیت برای پسر بوشهری و شهرداری ساوه

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،یکی از معیارهای بررسی عملکرد دروازه بانان در طول هر دوره مسابقات،تعداد بازی هایی است که هر گلر توانسته دروازه خود را بسته نگه دارد. بررسی پانزده هفته مسابقات لیگ برتر نشان می دهد در این زمینه دروازه بان ملی پوش مس سونگون نسبت به سایر دروازه بانان موفق تر

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،یکی از معیارهای بررسی عملکرد دروازه بانان در طول هر دوره مسابقات،تعداد بازی هایی است که هر گلر توانسته دروازه خود را بسته نگه دارد.
بررسی پانزده هفته مسابقات لیگ برتر نشان می دهد در این زمینه دروازه بان ملی پوش مس سونگون نسبت به سایر دروازه بانان موفق تر بوده است. علیرضا صمیمی توانسته در چهار دیدار از پانزده هفته مسابقات لیگ برتر دروازه خود را بسته نگه دارد.
در حال حاضر تیم های مس سونگون و تاسیسات دریایی تهران به ترتیب با ۲۱ و ۲۹ گل خورده بهترین عملکرد را در این زمینه از آن خود کرده اند، که تیم تهرانی نیز که مصطفی نظری را درون دوازه دارد ، دو کلین شیت به ثبت رسانده است.
البته تیم شهرداری ساوه که مهدی مصطفایی دروازبان سابق تیم تاسیسات را امسال به ترکیب خود اضافه کرده است ، نیز چهار کلین شیت در طول مسابقات امسال ثبت نموده است .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

موسی لیدرقرچک شنبه , ۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۲

مهدی مصطفی ای. یکی دیگه از افتخارات فوتسال قرچکه. مهدی دست طلائی.

نام ... شنبه , ۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۷

دروازه بان گیتی پسند عملکردش بهتر از سایر دروازه بان های لیگ است.

دلسوز فوتسال یکشنبه , ۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۰:۵۰

سلام خدایی حق مهدی مصطفایی درتیم ملی خالیه