کد خبر : 86369
تاریخ انتشار : یکشنبه 12 دی 1395 - 12:17
-

شمس:اصرار دارم از سرمربیگری دانشگاه آزاد کنار بروم/الان زمان تغییر سرمربی است/هر ترفندی پیاده می کنیم جواب نمی دهد

شمس:اصرار دارم از سرمربیگری دانشگاه آزاد کنار بروم/الان زمان تغییر سرمربی است/هر ترفندی پیاده می کنیم جواب نمی دهد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم فوتسال دانشگاه آزاد با گذشت ۱۵ هفته از مسابقات لیگ برتر با کسب تنها یک برد و یک تساوی و ثبت ۱۳ شکست، در قعر جدول رقابتهای لیگ جای گرفته و روزهای سختی برای ماندن در لیگ پیش روی این تیم قرار دارد. حسین شمس سرمربی تیم دانشگاه با

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم فوتسال دانشگاه آزاد با گذشت ۱۵ هفته از مسابقات لیگ برتر با کسب تنها یک برد و یک تساوی و ثبت ۱۳ شکست، در قعر جدول رقابتهای لیگ جای گرفته و روزهای سختی برای ماندن در لیگ پیش روی این تیم قرار دارد.

حسین شمس سرمربی تیم دانشگاه با وجود جذب چند بازیکن در نقل و انتقالات نیم فصل نتوانسته شرایط تیمش را بهبود ببخشد و شکستهای متوالی این تیم همچنان ادامه دارد. این در حالی است که شمس اصرار دارد با این وضعیت از سرمربیگری تیم دانشگاه کنار برود ولی پاسخ مثبتی از باشگاه دریافت نکرده است.

شمس در این خصوص گفت: من به باشگاه اصرار دارم که تغییر و تحول صورت بدهد تا به تیم شوک مثبت وارد شود. قطعا اگر بتوانند مربی جدید بیاورند، موثر است.

وی افزود: خودم به شدت خواستارم که از سرمربیگری تیم کنار بروم چون نمی توانم به تیم کمک کنم. اگر می خواستم به دانشگاه کمک کنم در چند هفته گذشته این کار را می کردم. هر ترفندی برای نتیجه گیری به کار می بریم جواب نمی دهد؛ بنابراین سرمربی تیم باید تعویض شود. الان زمان تغییر سرمربی است. ممکن است سرمربی جدید بتواند تیم را نجات بدهد. اصرارم این است که این اتفاق رخ بدهد! البته اگر مسئولان دانشگاه آزاد بگویند به کارم ادامه بدهم، با احترام به آنها در تیم می مانم.

منبع:مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام یکشنبه , ۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۶

بازم دارى دروغ میگى؟! اگر راست میگى استعفا بده برو کسى که جلوى مربى که نتایج افتضاء گرفته رو نمیگیره!!همه میدونن تو دنبال پول هستى میخواى اونا بگن برو تا پولت رو بگیرى!! هر کى جاى تو بود با این همه بازیکن و إمکانات الان از خجالت حرف نمیزد حالا تو همش مصاحبه کن!!

نام ... یکشنبه , ۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۵

چوب خدا صدا نداره یادته اول فصل با ۱۷تا بازیکن چیکار کردی همیشه طرفدار حق باش اون بچه ها یه بازی رو باختن حتی با مساوی هم تیم میرفت لیگ برتر البته قطعا خودتون میدونید که دلیل باخت خوده شما بودید که بزرگترها رو بازی ندادی دیدی همین موسی حسندوست باهات چیکار کرد اونوقت تو اون رو نمیخواستی خخخ

نام ... یکشنبه , ۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۶

کار خداست شازده مافیا