کد خبر : 86428
تاریخ انتشار : دوشنبه 13 دی 1395 - 11:52
-

صالح:تمام تلاشم را برای موفقیت دانشگاه آزاد می کنم/۲ بازیکن امید و یک دروازه بان برزیلی جذب می کنیم/قراردادم امروز نهایی می شود

صالح:تمام تلاشم را برای موفقیت دانشگاه آزاد می کنم/۲ بازیکن امید و یک دروازه بان برزیلی جذب می کنیم/قراردادم امروز نهایی می شود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،ناصر صالح درباره حضورش در تیم فوتسال دانشگاه آزاد به عنوان سرمربی گفت: ساعت یک ظهر امروز جلسه مجددی با محمد دادکان و پهلوان معاونان ورزشی دانشگاه آزاد برگزار می شود و اگر مشکلی پیش نیاید کار قرار داد نهایی خواهد شد. وی افزود: در اکثر تیم هایی که کار

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،ناصر صالح درباره حضورش در تیم فوتسال دانشگاه آزاد به عنوان سرمربی گفت: ساعت یک ظهر امروز جلسه مجددی با محمد دادکان و پهلوان معاونان ورزشی دانشگاه آزاد برگزار می شود و اگر مشکلی پیش نیاید کار قرار داد نهایی خواهد شد.
وی افزود: در اکثر تیم هایی که کار کردم یا در آستانه سقوط بودند و یا در رده های پایین جدول قرار داشتند، اما تمام تلاشم را برای موفقیت تیم فوتسال دانشگاه آزاد می کنم.
وی با اشاره به حضورش در تمرین دیروز تیم فوتسال دانشگاه آزاد گفت: در تمرینات تیم حاضر شدم و بازیکنان دانشگاه قول دادند که نهایت تلاش خود را برای موفقیت به کار بگیرند. این ظرفیت را در فوتسالیست‌های دانشگاه آزاد دیدم.
سرمربی جدید تیم فوتسال دانشگاه آزاد افزود: اگرچه این تیم دیر به لیگ برتر آمد اما هیچ کاری غیرممکن نیست. به طور مثال تیم گیتی پسند که در واقع تیم سوم جهان به لحاظ داشتن بازیکنان ملی پوش است مقابل تیمی مثل مقاومت البرز در اصفهان به تساوی می رسد. حسین شمس سرمربی سابق تیم دانشگاه آزاد نهایت تلاش خود را کرد که این تیم نتیجه بگیرد اما به لحاظ شرایط موجود این اتفاق نیفتاد.
وی در خصوص جذب بازیکن جدید برای تیم فوتسال دانشگاه آزاد گفت: قرار است یک یا ۲ بازیکن از تیم امید جذب تیم شود و ظاهرا یک جای خالی دیگر هم وجود دارد که دانشگاه آزاد به فکر استخدام یک دروازه‌بان برزیلی است. همه این موارد در جلسه امروز مشخص می شود.
منبع:واحد مرکزی خبر
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.