کد خبر : 86508
تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 دی 1395 - 9:54
-

میزبانی بدون تماشاگر گیتی پسند و تلاش حفاری برای بقا در کورس

میزبانی بدون تماشاگر گیتی پسند و تلاش حفاری برای بقا در کورس

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،هفته شانزدهم لیگ برتر فوتسال عصر امروز با برگزاری ۷ دیدار در شهرهای مختلف کشور پیگیری می شود که طی آن تیم های مدعی به دنبال بهبود وضعیت خود در جدول هستند. گیتی پسند بدون تماشاگر میزبان شیرازی ها گیتی پسندی ها که به دلیل حکم کمیته انضباطی همچنان بدون

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،هفته شانزدهم لیگ برتر فوتسال عصر امروز با برگزاری ۷ دیدار در شهرهای مختلف کشور پیگیری می شود که طی آن تیم های مدعی به دنبال بهبود وضعیت خود در جدول هستند.

گیتی پسند بدون تماشاگر میزبان شیرازی ها

گیتی پسندی ها که به دلیل حکم کمیته انضباطی همچنان بدون تماشاگر هستند با برد روحیه بخش مقابل شهروند ساری، شرایط خوبی در صدر پیدا کردند و امروز در سالن خالی خود از شیرازی ها پذیرایی می کنند. ارژن در چند روز اخیر تا مرز انحلال هم پیش رفت و مدیریت باشگاه به دلیل عدم همکاری مسئولان شهری قصد کناره گیری داشت و شاید همین قضیه روی عملکرد تیم و تمرکز بازیکنان تاثیر منفی بگذارد با این حال ارژن حریف دست و پا بسته ای برای گیتی پسند نیست.

مس به دنبال تلافی

مسی ها هفته قبل مقابل تیم ضعیف طرح و توسعه متوقف شدند تا اختلاف امتیازشان با گیتی پسند زیاد شود. شاگردان افضل امیدوارند امروز در مصاف به شهرداری ساوه به پیروزی خانگی برسند هر چند شهرداری هم شرایط بهتری از قبل دارد و به نظر می رسد تیم حسن زاده امروز بازی پایاپایی با مسی ها داشته باشد.

تاسیسات غافلگیر نشود

تاسیسات که هفته قبل به دبیری در تبریز باخت تا باز هم از صدر جدول دور شود این هفته میزبان طرح و توسعه است. تیمی که شرایط خوبی ندارد با این حال مس را متوقف کرده و مقابل تاسیسات هم بدون انگیزه نیست.در این بازی تاسیسات شمسایی و خوراکچی را ندارد و به نظر می رسد اگر بخواهد حریفش را دستکم بگیرد غافلگیر خواهد شد.

حفاری می خواهد در کورس بماند

۵ امتیازی که حفاری در دو هفته اخیر مقابل دو تیم نه چندان قدرتمند از دست داده باعث شد تا این تیم از کورس قهرمانی عقب بیفتد. شاگردان علاسوند این هفته میزبان دبیری پرقدرت هستند.تیم تبریزی که در بازی رفت در جدالی پربرخورد و پر حاشیه حفاری را شکست داد با روحیه پیروزی مقابل تاسیسات به اهواز آمده و خوب می داند که اگر این بازی را ببرد چه شرایط ایده الی در جدول پیدا می کند با این حال حفاری برای باقی ماندن در کورس باید برنده این بازی باشد.

رونمایی از دانشگاه ناصر صالح

دانشگاه آزاد بالاخره دست به تغییراتی در کادر فنی زد و ناصر صالح جانشین حسین شمس شد. صالح طبیعتا فرصت زیادی برای این بازی نداشته و به نظر می رسد در حد یک شوک تیمش را در این بازی به میدان بفرستد. در سمت مقابل یاسین پیشرو قرار دارد که نشیب و فراز زیادی داشته اما برد مقابل مقاومت روحیه آنها را بهتر کرده و حیدریان امیدوار است از بازی با قعرنشین لیگ هم امتیاز بگیرد.

فرصت مقاومت، تجربه شهروند

مقاومت که بعد از بازی خوب مقابل گیتی پسند در خانه یاسین پیشرو شکست خورد در اولین بازی خانگی اش در نیم فصل دوم میزبان شهروندی است که شکست بدی را مقابل صدرنشین تجربه کرد. شاگردان فلاح در دوئل با تیم رعدی به پیروزی فکر می کنند و به نیروی جوانی خود امیدوارند گرچه تجربه شهروند ساری شاید در این بازی کمک حال تیم شمال ایران شود.

فرش آرا به دنبال هت تریک

فرشی ها که با دو برد در نیم فصل اول شرایط خوبی پیدا کردند و تا حدودی از بحران دور شدند به مصاف آذرخشی می روند که آنها هم شرایط بهتری در نیم فصل دوم دارند وبه نظر می رسد این بازی یکی از دیدارهای زیبای این هفته باشد. تیم بندرعباسی اگر بتواند برنده این بازی باشد شرایطش در جدول بهتر شده و می تواند به آینده امیدوار باشد.

 

برنامه و اسامی داوران هفته شانزدهم لیگ برتر

چهارشنبه ۱۵/ ۱۰/ ۹۵ ، ساعت ۱۶

دانشگاه‌آزاد تهران-یاسین‌پیشرو قم (سالن پیامبر اعظم تهران)

داوران:ابراهیم محرابی افشار-انور ابراهیم‌پور-هادی ترابی-مصطفی زینی   ناظر:صدرالدین موسوی

مقاومت البرز-شهروند ساری (سالن انقلاب کرج)

داوران:حمید کاشانی-احسان سبزواری-امیر لامعی-علی احمدی   ناظر:عبدالحمید باقری

آذرخش بندرعباس-فرش‌آرا مشهد (سالن فجر بندرعباس)

داوران:حسین وحدتی-روح‌الله مطهری-امیرمختار رودساز-عبدالرحیم محمدی   ناظر:عباس دهقان‌پور

گیتی‌پسند اصفهان-ارژن شیراز (سالن پیروزی اصفهان)

داوران:پژمان رضایی-قباد فتح‌الهی-ولی امجدی-محمد داودپور   ناظر:علیرضا رجبی

تاسیسات دریایی تهران-طرح و توسعه الوند (سالن فدراسیون هندبال تهران)

داوران:حسین امیری-محمدمهدی حقوقی-مهدی کرد-مصطفی کرد   ناظر:بهمن غفاری

ملی حفاری خوزستان-دبیری تبریز (سالن نفت اهواز)

داوران:وحید عرض‌پیما-علی حفیظی-مهدی صفایی   ناظر:علیرضا سهرابی

مس سونگون-شهرداری ساوه (سالن شهیدپورشریفی تبریز)

داوران:مجید فراهانی-محمد بیاتی-یوسف افضلی-میلاد امیری   ناظر:عبدالکریم سیستانی

 

منبع:خبرورزشی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ساوه چهارشنبه , ۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۲

به امید برد نماینده شایسته ساوه.شهرداری