کد خبر : 87189
تاریخ انتشار : شنبه 25 دی 1395 - 23:25
-

براتی: هدف گذاری بانک بیروت برای جام باشگاه هاست/ باشگاه از همه لحاظ حرفه ای است

براتی: هدف گذاری بانک بیروت برای جام باشگاه هاست/ باشگاه از همه لحاظ حرفه ای است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم بانک بیروت لبنان که از الیاس براتی بازیکن ایرانی بهره می برد، در لیگ با اختلاف بالا به صدرنشینی ادامه می دهد. الیاس براتی درباره وضعیت تیمش به پایگاه خبری فوتسال گفت: تا اینجای مسابقات ۱۵ بازی کرده ایم و با ۴۳ امتیاز صدرنشین است. تیم دوم نیز

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم بانک بیروت لبنان که از الیاس براتی بازیکن ایرانی بهره می برد، در لیگ با اختلاف بالا به صدرنشینی ادامه می دهد.

الیاس براتی درباره وضعیت تیمش به پایگاه خبری فوتسال گفت: تا اینجای مسابقات ۱۵ بازی کرده ایم و با ۴۳ امتیاز صدرنشین است. تیم دوم نیز ۳۱ امتیازی است و اول شدن ما در مرحله اول بازی ها قطعی است. من نیز ۱۰ بازی برای بانک بیروت انجام داده ام که حاصل آن، ۱۰ گل و ۱۰ پاس گل بوده است. از بازی های مرحله نخست تنها یک بازی باقی مانده است و بعد از آن مرحله حذفی شروع می شود. ۵ بازی در مرحله حذفی انجام می دهیم و سپس مرحله پلی آف آغاز می شود.

لژیونر ایرانی تیم بانک بیروت لبنان همچنین در مورد شرایط تیم لبنانی گفت: هدف گذاری بانک بیروت برای جام باشگاه ها آسیاست. یک بازیکن صربستانی اضافه کرده اند و برای آسیایی هم بازیکن خارجی و آسایی اضافه خواهند کرد.

براتی اضافه کرد: بانک بیروت سه سال در لیگ لبنان قهرمان شده و باشگاه بزرگی است. این تیم، کاملا حرفه ای است و همه قراردادها به موقع پرداخت می شود؛ تا الان که ۵-۶ ماه در لبنان هستم شرایط بسیار عالی پیش رفته و مطالباتم را زودتر گرفتم اما دیرتر نه. ای کاش ایران هم اینطور بود!

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.