کد خبر : 87143
تاریخ انتشار : شنبه 25 دی 1395 - 11:44
دسته‌بندی نشده
-

دبیری: عوض مدیریت فرافکنی می‌کنند/ تازه حال دایی را می‌فهمم/ صداوسیما حق دارد فوتسال پخش نکند!/ اسطوره فوتسال را پاسکاری کردند

دبیری: عوض مدیریت فرافکنی می‌کنند/ تازه حال دایی را می‌فهمم/ صداوسیما حق دارد فوتسال پخش نکند!/ اسطوره فوتسال را پاسکاری کردند
مالك باشگاه دبيري تبريز گفت: با بي‌عدالتي‌ها و ناكاربلدي‌هايي كه در چند وقت اخير ديده‌ام تازه حال علي دايي و زجري كه او مي‌كشد را مي‌فهمم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، افشین دبیری با بیان مطلب فوق اظهار داشت: اتفاقاتی در این چند وقت در فدراسیون فوتبال می‌بینم که از بیان آنها شرم دارم چراکه به عوض پاسخگویی هر کس ساز خودش را می‌زند و برای یک جواب ساده اینقدر ماجرا را مشمول زمان می‌کنند تا طرف شکایت که هیچ، اسم خودش را هم فراموش کند.

وی افزود: در مورد رای بازی ما با ساری که حدود دو ماه از آن بازی می‌گذرد و همه مستندات آن با توجه به پخش زنده بازی موجود است که داور چطور سوت خود را با حرکتی خنده‌دار عوض می‌کند که گزارشگر بازی هم به آن اشاره می‌کند با این حال هنوز رای واضح آن را اعلام نمی‌کنند که جای بسی تاسف دارد و این سئوال پیش می‌آید که در فدراسیون ما مگر چه می‌گذرد.

دبیری از پیگیری حضوری خود از تاج، کفاشیان، افتخاری، حسن‌زاده و … خبر داده و گفت: بارها به تهران آمده و پیگیر شده‌ام تا نگویند فلانی با دعوا به دنبال رسیدن به حق خود است اما خیلی شیک و مرتب فقط ما را پاسکاری کرده‌اند و جدیدا هم می‌گویند داور چون پرتاب بطری را دیده نتوانسته اشتباه خود را تصحیح کند و جو سالن را کنترل کرده و چون بازی نیمه تمام شده به کمیته اجرایی مربوط است!

مالک باشگاه دبیری با بیان اینکه این بازی با نظر داور با توجه به جو سالن تعطیل شده و ربطی به تیم دبیری ندارد، متذکر شد: وقتی بازیکنان ما از فرط عصبانیت از زمین خارج می‌شوند و هنوز بازیکنان ذخیره تیم در کنار زمین هستند و بعد آن هم کسی نمی‌آید از تیم ما بخواهد که در آن شرایط به زمین بازگردد این به معنای ترک زمین از جانب دبیری است؟ تمام حرفهایم را مسئولین برگزاری این بازی تایید کرده‌اند و نمی‌دانم چرا فقط آن را در عمل ترتیب اثر نمی‌دهند. رای این بازی واضح واضح است.

وی به وقایع بازی دو هفته قبل تیمش با حفاری اشاره کرده که کرنر اشتباه باعث تساوی و از دست رفتن دو امتیاز حساس تیمش در کورس قهرمانی در شش ثانیه به پایان بازی شده و تاکید کرد: خدمت آقای منوچهر نظری هم رفتیم که گفت کرنر نبوده و متاسفیم فقط. آیا این طوری می‌شود تیمداری کرد؟! واقعا اگر ناحق می‌گویم ۲۰سال محرومم کنند.

افشین دبیری که رفاقت دیرینه‌ای هم با علی دایی دارد، تصریح کرد: به عنوان یک آذری تازه حال دایی را می‌فهمم که چقدر از تبعیض‌ها در فدراسیون حرص می‌خورد. من امروز اعتراف می‌کنم که دایی و امثال دایی حق دارند که از برخوردهای دوگانه در فدراسیون ناراحت باشند چراکه شاید آقای تاج نمی‌داند عده‌ای چوب حراج به اعتبار فدراسیون زده‌اند و وقتی اعتراض می‌کنی تهدید به محرومیت می‌کنند؛ مگر فدراسیون پادگان است؟

وی به انتقادات اخیر شمس از کمیته فوتسال اشاره کرده و گفت: ایشان به عنوان کسی که در این فوتسال خاک خورده و حق بر گردن آن دارد انتقادات درستی از وضعیت اخیر کمیته فوتسال می‌کند اما دوستان عوض مدیریت فقط فرافکنی بلد هستند و نتایج باشگاهی‌اش را به رخ او می‌کشند، در صورتی که این چه ربطی به آن دارد؟! به نظر من شرایط فوتسال ما اکنون یکی از بدترین شرایط ممکن ادوارش را دارد و افراد غیر کاربلد سوار کارهستند که حتی با سوم شدن در جهان هم ضعف هایشان نمایان است که آخرین آن هم بی‌تدبیری ناظر فدراسیون در بازی گیتی‌پسند و حفاری بود که آبروی فوتسال ما را در جهان به باد داد.

مالک دبیری خاطرنشان کرد: صدا و سیما حق دارد فوتسال ما را پخش نکند چون مدیرانش از اداره یک بازی ساده عاجز هستند. اگر کسی باشد که دلش برای فوتسال بسوزد اینطور نمی‌شود. چرا زمان درودگر اینطور نمی‌شد؟ چرا آن موقع تلویزیون بدون نگرانی فوتسال ما را پخش می‌کرد؟

افشین دبیری به برخوردهای اخیر با شمسایی اشاره کرده و گفت: برای یک دعوت ساده وی به تیم‌ملی برای افزایش گل‌های زده‌اش که فایده‌اش مربوط به همین آب و خاک بود چقدر این اسطوره فوتسال ما را پاسکاری کردند. این جوان امروزی که من در تیمم تربیت می کنم اکنون باید چه دیدی نسبت به آینده‌اش داشته باشد؟ لابد با خودش می گوید که انتهای فوتسالم یکی شبیه شمسایی می شوم که چنین رفتارهایی با من خواهد شد. باور کنید با این اقدامات همه را زده کرده‌اند. دایی‌ها، کریمی‌ها، مجیدی‌ها، شمسایی‌ها و … حق بر گردن این فوتبال و فوتسال دارند و پایشان را برای این ورزش ما داده اند اما ببینید با آنها چگونه برخورد می‌شود.

وی در پایان یادآور شد: امیدوارم حراست فدراسیون فوتبال ورود کند و ببیند که پشت پرده شرایط امروز فدراسیون فوتبال چیست که تاج هم شاید از آن خبری ندارد و امید می رود با ورود این بخش شرایطی ایجاد شود که افراد دلسوز را دلسرد نکنند.

منبع: ورزش سه

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام شنبه , ۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۰

ببین کى داره از اخلاق حرف میزنه؟؟!!! مگه تو نبودى که داور مسابقه رو مشت و لگدى کردى؟!!امگه تو نبودى که توى قم میخواستى ببپرى!!وسط بازى نیروى انتظامى تو رو گرفت و بازداشت کرد؟؟؟حالا مدعى اخلاق شدى ؟! تلویزیون اگر فوتسال رو نشون نمیده بخاطر حرکات تو و أمثال تو هستش بیخود حرف از اخلاق نزن مگه تو نبودى که باشمس کارت به دعوا و کمیته انظباطى کشید و مصاحبه کردى گفتى حالا میفهمم حق با منصورى بوده!!! اگر راست میگى فوتسال رو ول کن برو دنبال یک رشته خوب !! شماها از کنار فوتسال نون و آب گیرتون اومد حالا بد شده فوتسال؟؟؟!!!!

نام ... شنبه , ۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۱

ببخشید این همون دبیری هستش که می گفتند تو تبریز زد توی گوش داور!؟

گیتی پسند قهرمان دوشنبه , ۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۰

دبیری تو برو مربی تیم ملی شو و درودگر هم بیاد سرپرست تیم ملی بشه تو داورا رو بزن درودگر هم بازیکنا رو بزنه فوتسال ایران رو ۱۰ سال محروم کنند خیال همه راحت بشه !!!!خخخخخخخخخ