کد خبر : 88206
تاریخ انتشار : پنجشنبه 7 بهمن 1395 - 23:41
دسته‌بندی نشده
-

بازیکن شماره ۸ خطا کرد، ۸۸ کارت گرفت!/ حضور مربی دانشگاه آزاد در سالن

بازیکن شماره ۸ خطا کرد، ۸۸ کارت گرفت!/ حضور مربی دانشگاه آزاد در سالن
تیم های تاسیسات دریایی تهران و آذرخش بندرعباس در سالن هندبال خیابان سئول به مصاف هم رفتند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم های تاسیسات دریایی تهران و آذرخش بندرعباس از ساعت ۱۵ پنجشنبه در سالن هندبال خیابان سئول به مصاف هم رفتند. تاسیسات این بازی را با گلزنی عروجی، شمسایی و وفایی با نتیجه سه بر صفر به سود خود به پایان برد.

از جمله حواشی این بازی می توان به ادای احترام عوامل دو تیم به آتش نشانان قبل از بازی اشاره کرد.
یکی از اتفاقات عجیب این بازی را داور بازی رقم زد. شماره ۸ آذرخش که کارت زرد داشت، در صحنه ای روی محمد زارعی مرتکب خطا شد اما داور به بازیکن شماره ۸۸ کارت زرد نشان داد! زارعی بازیکن تیم تاسیسات دریایی در این باره به fut5al گفت: بازیکنی که روی من خطا کرد شماره ۸ بود اما بلافاصه تعویض شد و داور به بازیکن شماره ۸۸ کارت زرد داد. البته من به داور هم گفتم اما او گفت خودم بهتر می دانم چه تصمیمی می گیرم!

حسین شمس سرمربی پیشین تیم دانشگاه آزاد تهران در سالن حاضر بود و بازی را از نزدیک تماشا می کرد. همچنین میشل مربی فعلی تیم دانشگاه آزاد با تیمش به اهواز نرفت و به همراه شمس، بازی تاسیسات و آذرخش را از نزدیک نظاره کرد!

همچنین دروازه بان آذرخش با برخورد به ککو شدیدا مصدوم شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 6 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۶
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس جمعه , ۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۰:۳۹

من تو سالن بودم کار داور صحیح بود شماره ۸۸ مرتکب خطا شد وبه درستی کارت گرفت.اصلا بازیکن شمارهد۸ کارت نگرفته بود لطفا دروغ ننویسید

مانی جمعه , ۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۰:۵۳

بنده توسالن وپشت نیمکت بودم داور به درستی به بازیکن ۸۸ کارت زرد داد ودرضمن بازیکن شماره ۸ اصلا کارتی نگرفته بود به دروغ میگین کارت داشت.لطفا مطالب دروغ منتشر نکنید

ناشناس جمعه , ۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۳:۰۶

خسته نباشید باید گفت ب داور

م. جمعه , ۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۳

دوستان و هواداران گرامی،بحمدلله برای گلر خوب آذرخش مشکل خاصی بوجود نیامده و در کمال صحت و سلامت با صلابت به کار خود ادامه می‌دهد.
سپاس
از طرف برادر مسعود

احسان جمعه , ۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۵

بنده داور سوم اون بازی بودم وقتی دوست داورم میخواست به ٨٨ کارت بده چند نفر احاطه اش کردن تا تمرکزشو بهم بزنن و از اونجایی که یکی از وظایف داور سوم اینه که حواسش به کلیه اتفاقات داخل و بیرون بازی باشه بنده هم ٨٨ رو زیر نظر گرفتم تا یه وقت داور گمش نکنه ولی داور با تمرکز بالایی که داشت به درستی به ٨٨ کارت داد … لطفا به فیلم بازی اگه موجود باشه مراجعه کنید

حسنی شنبه , ۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۷

سلام .در سایت ساعت بازی ۱۶ قید شده بود ولی یک ساعت زودتر برگزار شد علت جابجایی هم معلوم نشد .این بی نظمی در شان فوتسال نیست .