کد خبر : 88377
تاریخ انتشار : یکشنبه 10 بهمن 1395 - 1:20
-

صانعی:بازیکن کمی دعوت کردیم چون هتل نداشتیم!/ دنبال رسیدن به ترکیب اصلی هستیم/ تغییر سالن را به فال نیک می گیرم

صانعی:بازیکن کمی دعوت کردیم چون هتل نداشتیم!/ دنبال رسیدن به ترکیب اصلی هستیم/ تغییر سالن را به فال نیک می گیرم
سرمربی تیم ملی امید ایران عدم دعوت از هر 30 بازیکن تیم ملی امید به اردو را نبود امکانات لازم برای اسکان بازیکنان عنوان کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، علی صانعی سرمربی تیم امید کشورمان در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار fut5al در مورد روند آماده سازی تیمش در اردویی که اخیرا در حال برگزاری است، گفت: این اردوی آماده سازی،جهت بازی دوستانه با تیم اوکراین شکل گرفته است. ما در این اردو ۲۰ بازیکن را دعوت کرده ایم که ۱۱ تا از بازیکن ما در این اردو با بازیکنان دعوت شده برای بازی با روسیه مشترک هستند. در واقع در این اردو نسبت به بازی‌ با روسیه ۹ بازیکن جدید را ارزیابی می کنیم. ما دو بازی‌ دوستانه دیگر با تیم ملی عراق خواهیم داشت. سعی می کنیم طی این بازی‌ های دوستانه به ترکیب نهایی و اصلی تیم برسیم.
سرمربی تیم امید ایران در مصاحبه گذشته خود از دعوت شدن بازیکنان بیشتری به این اردو خبر داده بود، اما در این اردو تعداد کمتری دعوت شده اند.

وی در رابطه افزود: علت اصلی این موضوع به مکانی که ما در آن اردو گذاشته ایم برمی گردد. چون تیم ملی بزرگسالان و تیم اوکراین و چند اردو دیگر در این مکان برگزار شده است، کار برای ما سخت شد. ما برای دعوت کردن ۳۰ نفر همه تلاش خود را کردیم اما متاسفانه ظرفیت پذیرش آن ها را نداشتیم. ما خیلی دوست داشتیم که این گروه ۳۰ نفره را در کنار هم داشته باشیم که متاسفانه این امر محقق نشد. به همین دلیل در تعداد افراد دعوت شده تغییراتی ایجاد کردیم. حتی‌ به خاطر محدودیت هایی که وجود دارد، فقط نفرات کادر فنی ما که از شهرهای دیگر به اینجا آمده اند از هتل استفاده می کنند و خود ما و کسانی که ساکن تهران هستند، در هتل اسکان ندارند و شب ها اردو را ترک می کنند.
صانعی در مورد شکست تیمش در بازی دوستانه دیروز گفت: ما سعی می کنیم در آخر هر اردویی که داریم، غیر از بازی های بین المللی که انجام می دهیم ، یک سری بازی های دوستانه با تیم های خوب رده بزرگسالان  هم داشته باشیم . تیم های این چنینی به دلیل سطح فنی و تجربه ای که دارند می توانند به بازیکنان ما کمک کنند. بچه های ما در بازی موقعیت های زیادی را خلق می کنند اما به دلیل کم تجربگی، به خوبی از آنها استفاده نمی کنند. ما در این بازی در نیمه سوم به بازیکنان اصلی مان استراحت دادیم و از سایر نفراتمان هم استفاده کردیم. نتیجه در این دیدار برای ما مهم نبود و ما سعی کردیم همه بازیکنان را محک بزنیم.
علی صانعی در مورد بازی دوستانه با اوکراین تصریح کرد:یکی از امتیازاتی که ما در بازی های دوستانه مان داشتیم، بازی با تیم های اروپایی بود. رده سنی برای تیم های امید در اروپا زیر ۲۱ سال است در حالیکه در آسیا زیر ۲۰ سال است. بازی های تدارکاتی با تیم های اروپایی که به ایران می آیند به ما خیلی کمک میکند و فشار خوبی به تیم ما وارد می کند. تیم اوکراین هم تیم بسیار خوبی است و ما امیدواریم بازی با این تیم همانند بازی با روسیه برای ما مفید باشد.  بازیکنان ما خیلی در کنار هم نبودند و تعدادی از آنها فقط در بازی برابر روسیه کنار هم قرار گرفتند. هدف ما از این بازی ها رسیدن به ترکیب اصلی تیم و شناخت نقاط قوت و ضعف مان می باشد.
تیم ملی کشورمان تمام تمرین های خود را در کمپ تیم های ملی برگزار می کند و در سالن پیامبراعظم تهران که قرار است میزبان بازی ‌با اوکراین باشد، هیچ تمرینی ندارد؛ صانعی در این رابطه گفت: به دلیل این که فدراسیون این سالن را فقط در تایم برگزاری مسابقه کرایه کرده است، ما نیز مانند اوکراین با آن سالن غرییه هستیم و بچه های ما هم برای اولین بار در روز بازی در آن سالن پا به توپ خواهند شد. البته این نکته قابل ذکر است که خود بنده نیز به این قضیه علاقه مند هستم. زیرا بچه های‌ ما جوان هستند و باید از همین الان بتوانند خود را با شرایط جدید تطبیق دهند. ما قطعا در بازی های آسیایی در تایلند با شرایط سختی روبرو خواهیم شد که برای مواجه با آنها باید از همین الان خود را آماده کنیم. این تغییر در سالن تمرین و مسابقه یک چالش برای بازیکنان ماست. آن را به فال نیک می گیریم و دید مثبتی به این قضیه داریم.
وی همچنین در مورد پخش زنده این دیدار خاطر نشان کرد:تا الان از فدراسیون در مورد پخش زنده به ما چیزی گفته نشده است و احتمال پخش زنده این بازی بسیار کم می باشد.
سرمربی تیم ملی کشورمان در نهایت از تمام کسانی که به هر طریقی به تیم ملی امید کشورمان کمک می کنند تشکر و قدردانی کرد .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.