کد خبر : 89655
تاریخ انتشار : دوشنبه 25 بهمن 1395 - 22:00
-

بیانیه باشگاه طرح و توسعه درباره رای دیدار دانشگاه آزاد و یاسین پیشرو

بیانیه باشگاه طرح و توسعه درباره رای دیدار دانشگاه آزاد و یاسین پیشرو

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم فوتسال طرح و توسعه سبز الوند قزوین، بیانیه‌ای درباره رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال منتشر کرده است که متن این بیانیه را در ادامه می‌خوانید: باشگاه فوتسال طرح و توسعه سبز الوند قزوین از سازمان محترم لیگ فوتسال خواهش‌مند است حکم نهایی خود را در مورد رای کمیته انضباطی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم فوتسال طرح و توسعه سبز الوند قزوین، بیانیه‌ای درباره رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال منتشر کرده است که متن این بیانیه را در ادامه می‌خوانید:

باشگاه فوتسال طرح و توسعه سبز الوند قزوین از سازمان محترم لیگ فوتسال خواهش‌مند است حکم نهایی خود را در مورد رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران در خصوص بازی تیم‌های دانشگاه آزاد تهران و یاسین پیشرو قم اعلام کند. این باشگاه درخواست دارد تا این کمیته، رای نهایی در این خصوص را تا پیش از شروع هفته بیست‌وسوم لیگ برتر فوتسال، با استناد به قوانین انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) و کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران اعلام نمایید.

این باشگاه از شما تقاضا دارد اعلام رای نهایی را به هفته‌های آخر مسابقات موکول ننمایید. تا خدایی ناخواسته این رای بر اساس مصلحت اندیشی شما داده شود. طوری رفتار نشود تا باقی ماندن تیم فوتسال دانشگاه آزاد با اعلام رای شما در هفته‌های آخر را هبه کمیته فوتسال به این تیم تفسیر کنیم. اگر قرار است تابع قانون باشیم، از همین لحظه آن را اجرا کنیم و به فردا نیندازیم. از کمیته‌های مختلف فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران، که در اعلام و اجرای این رای ناحق دخیل هستند خواهش‌مندیم یک بار دیگر طبق بندهای ۲، ۳ و ۷ ماده ۸۶ آیین‌نامه انضباطی فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران، آرای خود را بازنگری کنند تا همانگونه که در گذشته رای شما با سرنوشت تیم خوب کشاورز قزوین بازی کرد، با سرنوشت دیگر تیم این استان بازی نکند.

بند ۲: باشگاه‌های شرکت کننده فقط تا دو هفته قبل از برگزاری مسابقات می‌توانند به صلاحیت بازیکنان باشگاه‌های دیگر اعتراض نمایند در غیر این صورت به محض شروع مسابقات اعتراض به صلاحیت بازیکنان پذیرفتنی نیست.

بند۳: در صورت اثبات سهل‌انگاری برگزارکنندگان مسابقه در اجرای تشریفات اولیه مندرج در بند یک همین ماده و در صورت اثبات ادعا برای فقدان صلاحیت بازیکن، فقط از ادامه حضور بازیکن مورد اعتراض در مسابقات آتی جلوگیری به عمل می‌آید و نتیجه هیچ مسابقه‌ای برای حضور چنین بازیکنانی تغییر پیدا نمی‌کند.

بند۷: اگرچه بازیکنان زیر ۱۸ سال با رضایت والدین یا ولی قهری با باشگاه‌ها باید عقد قرارداد نمایند اما در صورت احراز عدم رضایت والدین یا فقدان رضایت‌نامه، فقط از ادامه شرکت این‌گونه بازیکنان در مسابقات رسمی جلوگیری به عمل می‌آید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

مجتبی دوشنبه , ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۴

أحسند..