کد خبر : 90012
تاریخ انتشار : یکشنبه 1 اسفند 1395 - 11:30
دسته‌بندی نشده
-

مربی برزیلی فوتسال کارش را آغاز کرد/ توافق ۶ ماهه با الینی

مربی برزیلی فوتسال کارش را آغاز کرد/ توافق ۶ ماهه با الینی
فدراسیون فوتبال با «الینی سیلوا» مربی بدنساز برزیلی به توافق ۶ ماهه دست یافت و این مربی با حضور در اردوی تیم امید کارش را آغاز کرده است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،عباس ترابیان رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی درباره حضور الینی سیلوا در ایران گفت: ما با الینی به توافق ۶ ماهه رسیدیم و این مربی با تمام تیم های ملی همکاری می کند. از طرف دیگر سعی می کنیم با حضور الینی کلاسهای بدنسازی خوبی تشکیل بدهیم و امیدواریم مربیان هم بتوانند از این فرصت به خوبی استفاده کنند. الینی از مربیان بدنساز شناخته شده دنیاست و باید کمال استفاده را از وی ببریم.

وی تاکید کرد: قرارداد الینی تنظیم شده و تا پایان این هفته آنرا امضا می کند. البته ایشان کارش را شروع کرده است. ما این مربی را روز پنجشنبه هفته گذشته سر تمرین تیم زیر ۲۰ سال بردیم. همانجا الینی را معرفی کردم و وی کارش را رسما شروع کرد.

رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال یادآور شد: قرار است امروز با حضور الینی و ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال جلسه ای را برگزار کنیم تا راجع به برنامه های تدارکاتی تیم ملی صحبت کنیم.

ترابیان با بیان اینکه الینی فعلا در هتل اقامت دارد تا در آینده به یکی از آپارتمان های متعلق به فدراسیون فوتبال منتقل شود، گفت: الینی توقعات زیادی نداشت. برزیلی ها آدم هایی نیستند که سطح توقعشان بالاتر از بضاعت ما باشد. به نظرم ما باید مربیانی به ایران بیاوریم که با امکاناتمان هماهنگ و سازگار باشند و همگام با این امکانات کار کنند. نباید مربیانی بیاوریم که با آنها سر این مسائل به مشکل بخوریم. برزیلی ها امتحان پس داده اند و خوشبختانه مشکل آفرین نبوده اند. حتی «خسوس کاندلاس» سرمربی پیشین تیم ملی که اسپانیایی بود هم با بضاعت ما ساخت.

منبع:مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.