کد خبر : 90894
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 اسفند 1395 - 15:21
-

نظری: تقصیر من بود که گیتی پسند را بنیان گذاری کردم!

نظری: تقصیر من بود که گیتی پسند را بنیان گذاری کردم!
دروازه بان ملی پوش تیم فوتسال تاسیسات دریایی با انتقاد از رفتار برخی از تماشاگران اصفهانی گفت: نمی‌دانم چرا ما همیشه در اصفهان دچار حاشیه می‌شویم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مصطفی نظری درباره تیمش مقابل گیتی پسند اظهار کرد: بازی خیلی سخت و خوبی بود، هر دو تیم خوب و فوق العاده بازی کردند، فکر می‌کنم همه از بازی لذت بردند و تساوی نتیجه‌ای عادلانه‌ای بود و احساس من این است که داور اشتباه کرد، البته شاید هم من اشتباه می‌کنم و بر اثر غفلت گل خورده باشیم.

وی عملکرد سپهر محمدی دروازه بان گیتی پسند را خوب ارزیابی و خاطر نشان کرد: سپهر دروازه‌بان خوبی است، که خود من با وی تمرین کردم. به هرحال در بازی‌های سنگین نتیجه بین دو دروازه بان رقم می‌خورد. در خصوص عملکرد خودم که نمی‌توانم اظهار نظری کنم، اما سپهر محمدی و تیم گیتی پسند روز خوبی داشتند، اما باز هم می گویم تساوی نتیجه عادلانه‌ای بود که می‌توانست رقم بخورد که متاسفانه این گونه نشد.

دروازه بان ملی پوش تاسیسات دریایی در خصوص حواشی پیش آمده در بازی به ویژه اواخر بازی با ناراحتی گفت: حواشی همیشه برای ما در اصفهان هست، حالا ما چه گناهی کردیم نمی‌دانم؟ فکر کنم، به خاطر ۳ قهرمانی است که برای مردم اصفهان آوردم، شاید خوب نبوده و مردم دوست نداشتند! دوست نداشتند در ایران قهرمان شوند، دوست نداشتند قهرمان آسیا شوند! مقصر من بودم که باشگاه گیتی پسند را در اینجا بنیان گذاری کردم! مقصر من بودم که کاپیتان این تیم بودم، مقصر من بودم که وقتی باشگاه گفت به یک تیم دیگر برو، نمی‌توانم شرایط مالی شما را تأمین کنم، رفتم! مقصر همه این مسائل من هستم، تماشاگر هرچه بگوید درست است و حق دارد.

نظری در مورد رفتار تماشاگران و بی احترامی‌ها آنها اظهار کرد: تماشاگران نیستند که بی احترامی می‌کنند، صد درصد اینها از بالا دستور می‌گیرند، شاید از مسئول لیدرها؟ نمی‌دانم چرا فکر می‌کنند زمانی که به من بی احترامی می‌کنند و فحش می‌دهند، من عصبانی و خسته می‌شوم و گل می‌خورم. در حالی که تاثیری معکوس دارد و من عملکرد همیشگی خودم را دارم؛ ولی بی انصافی است، من دو سال در قم بازی کردم و حالا زمانی که به قم می‌روم تشویق و حمایت می‌شوم مشخص است که احترام من را نگه داشتند. من سه بار در اصفهان قهرمان شدم این قهرمانی‌ها برای شخص خودم که نبوده برای تیم‌های اصفهان و مردم این شهر بوده است.

وی با اشاره به عملکرد و نتایج تیم تاسیسات دریایی افزود: امسال فکر می‌کنم فصل خوبی نداشتیم، در سه تورنمنت سنگین شرکت کردیم که در عملکرد بازیکنان تأثیر گذار بود و کاری هم نمی‌شد کرد. با توجه به مسائل مادی دو بازیکن از دست دادیم، که به گیتی پسند آمدند، به هر جهت بازیکن حرفه‌ای می‌تواند در تیم‌های مختلف بازی کنند. فکر می‌کنم کمی در گرفتن و هماهنگ کردن بازیکنان دیر عمل کردیم و بعد از باشگاه‌های آسیا ضربه روحی بدی خوردیم.

منبع: ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 9 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۹
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... سه شنبه , ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۶

این شعارها از طرف باشگاه و یک ادم سفارشی توی کادر اتفاق میفته همون ادمی که ٧ ساله با وجود اینکه هیچی از فوتسال سرش نمیشه ولی هممیشه هست.در ظاهر با همه رفیق و دوست ولی در باطن یک ادم منافق.ای کاش روزی میرسید که دست ادمهایی مث کریمی و شمس و غیره از فوتسال اصفهان کوتاه میشد.

نام ... سه شنبه , ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۷

شما نون و نمک اصفهانیا رو خوردی حالا همه چی یادت رفته.چرا فقط حاشیه واسه تو هست؟! هربار میای اصفهان میری سمت تماشاگرا و فحش ناموس میدی،انتظار تشویق داری؟!!
سیاه نمایی بسه دیگه

نام سه شنبه , ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۱

از این به بعد به شما میگیم مصطفی جنتی. احتمالا پسر جنتی هستی ناقلا???
رو نکرده بودی

نام ... چهارشنبه , ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱:۴۰

گیتی پسند را حمید گرامی راه انداخت ولا غیر اسنادش هم موجوده

نام ... چهارشنبه , ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۴:۰۷

دوست عزیز برین بپرسید از علی طاهری و علی جنتی ک این تیم گیتی ک تشکیل داد کی بازیکن گرفت برا این تیم

محمود چهارشنبه , ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۴

صلواااااااات دیگه تمام شد اومدی سه تا خوردی و رفتی دنبال بقیش نگرد

نام ... چهارشنبه , ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۶

اقا یک سوال بازی گیتی و تاسیسات عالیقدر بعد از گل از کی …سواری گرفت؟

نام چهارشنبه , ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۷

تقصیر ماست که تو رو تو اصفهان آدم کردیم فرستادیم تیم ملى !! برو رده کارت بچه ….

ناشناس پنجشنبه , ۱۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۰:۲۳

بابا مصطفی نظری قبل اینکه بیاد اصفهان پنج سال گلر تیم ملی بود جام جهانی ۲۰۰۸ گلر ارم کیش قم بود چرا چرت میگید شما هر وقت تونستید با بازیکن های بومی خودتون قهرمان بشید بعد بیاید حرف بزنید همین الانش جز سپهر کل گیتی غیر بومی هستش .