کد خبر : 91098
تاریخ انتشار : جمعه 13 اسفند 1395 - 18:33
-

یاسین پیشرو از مصاف با شهرداری ساوه کنار کشید/ برگزاری بازی با گیتی پسند در هاله ای از ابهام!

یاسین پیشرو از مصاف با شهرداری ساوه کنار کشید/ برگزاری بازی با گیتی پسند در هاله ای از ابهام!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم های یاسین پیشرو قم و شهرداری ساوه از ساعت ۱۸ امروز قرار بود در ورزشگاه شهید حیدریان قم به مصاف هم بروند اما در حالی که ساوه ای ها وارد زمین شده بودند، بازیکنان یاسین پیشرو از این دیدار کنار کشیدند. مسئولان این باشگاه قمی پیش از شروع

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم های یاسین پیشرو قم و شهرداری ساوه از ساعت ۱۸ امروز قرار بود در ورزشگاه شهید حیدریان قم به مصاف هم بروند اما در حالی که ساوه ای ها وارد زمین شده بودند، بازیکنان یاسین پیشرو از این دیدار کنار کشیدند.

مسئولان این باشگاه قمی پیش از شروع بازی به اداره کل ورزش و جوانان استان قم هشدار داده بودند در صورت واگذار نشدن امتیاز تیم، از بازی کنار خواهند کشید.

بنابراین برگزاری بازی این تیم با گیتی پسند نیز در هاله ای از ابهام قرار دارد. اگر یاسین پیشرو در هفته آخر نیز به میدان نرود، به لیگ دسته یک سقوط خواهد کرد.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 7 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۷
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

محمد جمعه , ۱۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۹

قابل پیش بینی بود که این مدیران باعث سقوط فوتسال استان قم هستند اقای عابدی کی قراره بیدار شید حق و حقوق بازیکنان را ندادند سکوت کردید انشاله در جهت سقوط استان قم سکوت نکنید و ضمن پس گرفتن تیم به این وضعیت سر و سامان بدهید

خسروی جمعه , ۱۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۲

تربیت بدنی استان قم باید جوابگو باشه. در این اوضاع رکود اقتصادی وقتی جای یپیدا که از فوتسال قم حمایت کنه نباید اینجوری باهاش تا می کرد. هزینه بالاست و مالکیت باشگاهی که جز هزینه چیزی نداره توقع زیادی نیست. فوقش حق خروج از استان رو بهش ندید تا تیم همیشه در قم بمونه.

دل سوز فوتسال جمعه , ۱۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۰

سلام خدمت فوتسال دوستان قم تیم قم از بازی کردن جلو تیم شهرداری ساوه که اکثرا قمی بودن واز همین تیم یاسین پیشرو که مطالباتشان را نداده بودن به شهرداری ساوه رفته بودن تیم یاسین پیشرو دید اگر بازی کند آبرویش خواهد رفت وهمه تماشاگران باحضور خودشان ازبازیکنان قمی که در ساوه بازی می کردن حمایت کنند دکتر حسینی که درمصاحبه خود در رادیو بیان کرده بودما می خواهیم ازنظر اخلاق باشگاه فرهنگی ورزشی تشکیل دهیم این بود باشگاه فرهنگی ورزشی که اعلام کرده با این کار خود لطمه بزرگی به ورزش ایران وشهر مقدس قم زده اند اگر با ایشان فردا مصاحبه کنند می گوید من خبر ندارم همه کاره رحمانی هست می خواهم بدانم رحمانی دست نشانده کیست فوتسال قم را این بچه سوسول که دل وجرات نداشت تا آخر بماند وجواب گو باشد پا به فرار گذاشت نماینده های فدراسیون فوتسال قم باید حق تمام بازیکنان را بگیرد چه آنها ئی که پارسال طلب دارند چه امسال وبه هیچ عنوان تیم به آنها واگذار نخواهد شد اگر این چنین باشد بی لیاقتی هیئت فوتسال قم را نشان می دهد در سالن جلو دوربین همه تماشاگران به رحمانی چه ها گفتند از خجالتش فرار کرد واز ترس اینکه زیاد گل نخورد آبرویش می رود اجازه بازی نداد یکی نیست از این بچه بپرسد تو کجات به ورزش می خورد که دم از ورزش می زنید شما اخلاق ومنش فوتسال قم را زیر سوال بردید چرا رحمانی با انصاری فر وحیدریان که خود را اسطوره فوتسال می داند فرار کردید حیدریان هم با این کار خود آبروی چندین وچندساله فوتسال خودش را زیر سوال برده علت آن بخاطر گول خوردن حرفهای انصاری فر ورحمانی راخوردی فکر کنم تمام پول خودش را گرفته که حتما همینطور است چون زیر سلطه آنها قدم بر میدارد وخودش را به خاطر پول خراب کرده به امید روزی که دوباره تیم قم در فوتسال حرف اول رل خواهد زد .

نام جمعه , ۱۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۵

دوستان کسی میدونه چرا اگه یاسین هفته دیگه بازی نکنه سقوط میکنه لیگ١؟

نام شنبه , ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۲

داداش نگران نباش اینا هفته دیگه بازی میکنن با قدرتم بازی میکنن.اصلا بازیکنا برگشتن که جلو گیتی بازی کنن.وگرنه مطمعنا وقتی از تیم رفتن دیگه پولی در کار نیست ولی برگشتن که جلو گیتی نتیجه بگیرنو وعده هایی که تیم های دیگه دادنو بگیرن

رسول شنبه , ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۹

مردشوره این فوتسالو ببرن که انقد بی صاحابه.اگه واقعا راست میگن هفته دیگه هم بازی نکنن البته اگه وعده و وعیدهای دبیری بزاره.
اینا فک میکنن بقیه احمقن ، ۷ تا بازیکن اعتصاب کرده دو هفته اخر بر میگردن جلو هم تیمی های سابقشون بازی نمیکنن و مطمعنا بازی با گیتی با تمام قدرت میان تا پاداش دبیری رو بگیرن.این پول حرومه….

نام ... شنبه , ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۲

احتمال فراوان تمام این برنامه ها در غالب مسایل پشت پرده گیتی پسند رخ داده تا تیم بی رمق قم با نفرات بی انگیزه مجبور به بازی در اصفهان بشه و راحت ببرند تا قهرمان شوند
خودشون که گفته بودند همه تمرکز و برنامه هاشون واسه بازی قم است