کد خبر : 91171
تاریخ انتشار : شنبه 14 اسفند 1395 - 11:13
-

صمیمی: قهرمانی خارج از زمین بازی، ناجوانمردی است/ شرایط به وجود آمده به ضرر فوتسال ایران است

صمیمی: قهرمانی خارج از زمین بازی، ناجوانمردی است/ شرایط به وجود آمده به ضرر فوتسال ایران است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علیرضا صمیمی در خصوص احتمال غیبت تیم فوتسال یاسین پیشرو مقابل گیتی پسند در هفته پایانی لیگ برتر و حواشی به وجود آمده، اظهار داشت: وضعیت تیم یاسین پشرو قم و بازی نکردن مقابل حریفش در هفته ماقبل پایانی لیگ، خبر بسیار بدی برای جامعه فوتسال ایران است. وی ادامه

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علیرضا صمیمی در خصوص احتمال غیبت تیم فوتسال یاسین پیشرو مقابل گیتی پسند در هفته پایانی لیگ برتر و حواشی به وجود آمده، اظهار داشت: وضعیت تیم یاسین پشرو قم و بازی نکردن مقابل حریفش در هفته ماقبل پایانی لیگ، خبر بسیار بدی برای جامعه فوتسال ایران است.
وی ادامه داد: ما مدعی هستیم که فوتسال ایران، سوم جهان است اما با این شرایطی که برای برخی از تیم‌های لیگ برتری رخ داده است، اصلاً شرایط خوبی برای فوتسال ایران نیست و وجود چنین اتفاقاتی باعث لطمه زدن به این رشته ورزشی خواهد شد.
دروازه‌بان ملی‌پوش تیم فوتسال مس سونگون تصریح کرد: امیدوارم مسائل تیم یاسین پیشرو قم حل شود. زمانی بود که تماشاگران قم در سالن حیدریان این شهر رعب و وحشت عجیبی برای تیم‌های مهمان ایجاد می‌کردند اما قهرمانی دور از زمین فوتسال، از روحیه جوانمردی خارج است.
صمیمی در رابطه با وضیت لیگ برتر و شانس قهرمانی ۴ تیم تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شد که گیتی‌پسند مقابل حفاری اهواز نتیجه را واگذار کرد. گیتی تمامی توان خود را برای دیدار آخر گذاشته است.
وی در پایان خاطر نشان کرد: در حال حاضر ۴ تیم کاندیدای قهرمانی در لیگ برتر هستند، هر تیمی که شایسته باشد مطمئناً قهرمان لیگ خواهد شد. من و سایر بازیکنان مس سونگون در دیدار آخر تمام تلاش‌مان را انجام می‌دهیم.
منبع:میزان
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... شنبه , ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۴

آقای صمیمی اگر تیم گیتی با تمام قوا بازی میکرد باز هم چاره ای جز شکست خوردن در این بازی نداشت
همانگونه که تیم مس سونگون با تمام قوا بازی کرد و شکست خورد

نام ... شنبه , ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۷

گوگولی ما که رفتیم اسیا .

نام ... دوشنبه , ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۰

تمام قوا یعنی چی دیگه اینکه افشین کاظمی وجاوید دوپینگیها نبودند جااالبه