کد خبر : 91548
تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 اسفند 1395 - 18:36
-

لک: یک قهرمانی به اصفهانی‌ها بدهکار بودم/امسال یکی از سخت‌ترین لیگ‌ها را داشتیم

لک: یک قهرمانی به اصفهانی‌ها بدهکار بودم/امسال یکی از سخت‌ترین لیگ‌ها را داشتیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، رضا لک درباره قهرمانی تیمش در لیگ برتر فوتسال عنوان کرد: خدا را شکر امروز بازی را با قاطعیت بردیم. البته استرس در بازیکنانم مشهود بود چون یک فصل زحمت کشیده بودند و قرار بود امروز ثمره کارشان را ببینند. در نیمه اول یک گل و چند دیرک زدیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، رضا لک درباره قهرمانی تیمش در لیگ برتر فوتسال عنوان کرد: خدا را شکر امروز بازی را با قاطعیت بردیم. البته استرس در بازیکنانم مشهود بود چون یک فصل زحمت کشیده بودند و قرار بود امروز ثمره کارشان را ببینند. در نیمه اول یک گل و چند دیرک زدیم. در نیمه دوم با گل دومی که به ثمر رساندیم راحت‌تر بازی کردیم و در ادامه گل‌های بیشتری نیز به ثمر رساندیم تا در حضور تماشاگران، قهرمانی را جشن بگیریم.

وی در مورد فراز و نشیب‌های گیتی‌پسند در فصلی که گذشت عنوان کرد: امسال لیگ بسیار سختی بود. به هرحال جام جهانی را داشتیم و بسیاری از بازیکنان ما از فروردین در اردوی تیم ملی بوده و در روزهای پایانی لیگ دچار خستگی خواهند شد. با این حال خدا را شکر باشگاه حمایت زیادی کرد و می‌دانستیم در هفته پایانی اگر کار را به زمین خودمان بکشانی قهرمان خواهیم شد به همین دلیل مقابل حفاری بازی را مدیریت کردیم.

سرمربی گیتی‌پسند با بیان اینکه لیگ امسال یکی از سخت‌ترین لیگ‌های ادوار لیگ بود، افزود: سال پیش تاسیسات دریایی با ۵۰ امتیاز قهرمان شد اما امسال ما با ۵۷ امتیاز جام را به دست آوردیم و ۳ تیم دیگر مدعی قهرمانی بودند. این نشان می‌دهد که رقابت بسیار نزدیک و فشرده بوده است. با این حال این قهرمانی کوچک‌ترین هدیه ما به مردم اصفهان بود و ا میدوارم با جذب نیروهای خوب، بتوانیم به آن تداوم بخشیم و قهرمان آسیا شویم.

لک با بیان اینکه قراردادش امروز به اتمام رسیده است، به ایسنا گفت: قطعا با باشگاه برای ادامه همکاری مذاکره خواهم کرد. من یک قهرمانی به هواداران اصفهانی بدهکار بودم و یک قهرمانی آسیا هم به آن‌ها بدهکارم. قطعا اگر سرمربی تیم باشم، نفرات اصلی را حفظ می‌کنم اما دو سه بازیکن تراز اول ایرانی و دو بازیکن خوب خارجی جذب خواهم کرد.

وی همچنین در مورد غیبت مهدی جاوید در جشن قهرمانی به دلیل محرومیت توضیح داد: جاوید نقش زیادی در قهرمانی ما داشت و من از گوینده سالن خواستم تا اسم او را در سالن اعلام کند اما در ۹ ماه گذشته مسائلی پیش آمد و باشگاه ترجیح داد روی اصول خود پا نگذارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

رسول چهارشنبه , ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۵

مرسی ازت که قهرمانی رو دوباره به اصفهان برگردوندی اونم با ۲۶ هفته صدرنشینی.
بهترین مربی فوتسال ایران

علیرضا افضل و بقیه چهارشنبه , ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۷

همین جا یه خسته نباشید بگیم به همه عزیزانی که از دور و نزدیک خیلی دلشون نمیخواست گیتی قهرمان بشه و دراین راه همه تلاش خود را به کار بردند.

نام ... پنجشنبه , ۱۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۶:۵۱

آقا مرسی تشکر فقط دیگه برو.

نام ... جمعه , ۲۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۹:۳۷

شما لطف کنید بدهی سه سال قبل خود را در همین تیم گیتی به انالیزورتان پرداخت کنید
خجالت داره این پول خوردن نداره