کد خبر : 92103
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 اسفند 1395 - 10:17
-

لک:هاشم‌زاده خودش باید تکلیف خودش را روشن کند!/ دنبال بازیکن درجه یک خارجی هستیم

لک:هاشم‌زاده خودش باید تکلیف خودش را روشن کند!/ دنبال بازیکن درجه یک خارجی هستیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رضا لک در خصوص حضور هدایت تیم فوتسال گیتی‌پسند در فصل بعد اظهار داشت: بعد از قهرمانی هنوز فرصتی برای صحبت کردن در مورد حضورم برای هدایت تیم گیتی‌ پسند پیدا نشده است ولی اگر بخواهم در این تیم ادامه دهم، باید هرچه زودتر تکلیف همه چیز مشخص شود. وی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رضا لک در خصوص حضور هدایت تیم فوتسال گیتی‌پسند در فصل بعد اظهار داشت: بعد از قهرمانی هنوز فرصتی برای صحبت کردن در مورد حضورم برای هدایت تیم گیتی‌ پسند پیدا نشده است ولی اگر بخواهم در این تیم ادامه دهم، باید هرچه زودتر تکلیف همه چیز مشخص شود.

وی در خصوص حضور محمد هاشم‌زاده در تیم گیتی‌پسند تاکید کرد: هاشم‌زاده خودش باید تکلیفش را مشخص کند. تیم ملی برنامه‌های زیادی برای فصل جاری دارد و ما هم به مربی نیاز داریم که دائم کنار تیم باشد و امور را مدیریت کند. تصمیم با خود هاشم‌زاده است که می‌خواهد تیم تیم ملی باشد یا گیتی‌پسند.

سرمربی تیم گیتی‌پسند در مورد وضعیت مهدی جاوید، بازیکن تیمش تصریح کرد: قرارداد جاوید با تیم تمام شده است و باشگاه باید در مورد این بازیکن تصمیم‌گیری کند.

لک در رابطه با وضعیت ستاره‌های گیتی‌پسند در این تیم خاطرنشان کرد:‌ ما سعی می‌کنیم اسکلت اصلی تیم را حفظ کنیم. ملی‌پوشان را نگه داریم و بازیکن خوب داخلی و خارجی را به تیم اضافه کنیم.

وی در خصوص عملکرد مورنو بازیکن برزیلی تیمش هم عنوان کرد: از این بازیکن راضی بودیم و هرچند که مصدوم بود ولی توانست به پیروزی‌های تیم کمک کند.

سرمربی گیتی‌پسند در پایان و در پاسخ به این سوال که آیا در فکر جذب بازیکنان درجه یک مثل ریکاردینیو پرتغالی یا ستاره‌های تیم ملی برزیل است، گفت: زمان مسابقات اروپایی با لیگ ما تقریبا یکی است و این بازیکنان صلاح می‌بینند تا در لیگ ایتالیا، روسیه یا اسپانیا بازی کنند به همین خاطر احتمال اینکه در لیگ ایران حضور پیدا کنند کم است. با این حال ما برای جذب بازیکنان درجه یک تلاش می‌کنیم.

منبع:میزان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 8 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۸
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... سه شنبه , ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۱

عزیزم شما قرار نیست بمونی که داری اینجوری مصاحبه میکنی.

نام ... سه شنبه , ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۸

لک نمیتونه گیتی رو قهرمان اسیا کنه.بهتره بره چون توی اصفهان محبوبیتی نداره

نام سه شنبه , ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۳

آقای عراقی زاده با آقای افضل صحبتهاش را کرده و آقای جنتی را هم راضی کردند که سلطان افضل توی این فصل مرد اول گیتی پسند باشه

نام ... سه شنبه , ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۳

جونم افضل

نام ... سه شنبه , ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۴

اقای لک ترو قران جمع کن بابا.

نام ... سه شنبه , ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۸

بالاخره اقای عراقی زاده میخواهند جبران کنند
سالها قبل ایشان را معمولا جایی بازی نمیدادند بنابراین دنبال گروه افضل و افضلی و اسدی و باغبان و دیری و رسولی و طاهری و ابراهیمی و … این طرف و انطرف توی کاپها و مسابقات محلی راه میافتاد بلکه چند دقیقه ای بازی کنه که گاهی این اتفاق در بازیهای ساده میافتاد

نام ... چهارشنبه , ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۰:۰۳

جونم افضل منتظریم باز هرچی باشه فنی اش یکه ایرانه از لک و بقیه بیشتره منتظره همشهریمون تو اصفهان و تیم گیتی هستیم.

نام جمعه , ۲۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۰:۱۲

اگر به فنی باشه که افضل شاگرد حسین افضلی هم نیست