کد خبر : 92782
تاریخ انتشار : شنبه 19 فروردین 1396 - 12:52
-

رحمانی: رئیس کمیته انضباطی باید عذرخواهی کند/ حیدریان گزینه اول ماست

رحمانی: رئیس کمیته انضباطی باید عذرخواهی کند/ حیدریان گزینه اول ماست

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، علی رحمانی درباره تغییر حکم کمیته انضباطی در خصوص دو بازی تیم یاسین پیشرو که به دلیل استفاده از بازیکن غیر مجاز، سه بر صفر اعلام شده بود، توضیح داد: از ابتدا اعلام کردیم بازیکنان ما با کارت بازی سازمان لیگ و کاملاً قانونی بازی کرده است اما کمیته

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، علی رحمانی درباره تغییر حکم کمیته انضباطی در خصوص دو بازی تیم یاسین پیشرو که به دلیل استفاده از بازیکن غیر مجاز، سه بر صفر اعلام شده بود، توضیح داد: از ابتدا اعلام کردیم بازیکنان ما با کارت بازی سازمان لیگ و کاملاً قانونی بازی کرده است اما کمیته انضباطی دو بازی ما را سه بر صفر اعلام کرد. در روزهای اخیر شنیده‌ایم این رای برگشته اما هنوز چیزی به ما ابلاغ نشده است.

وی افزود: اگر این رای برگردد، باید حسن زاده عذرخواهی کند چون زمانی که برای اعتراض با او تماس گرفتم و گفتم شما با علم این رای را صادر نکرده‌اید، پاسخ بدی به من داد و با بیان اینکه رای هیچ گاه بر نخواهد گشت، رفتار بسیار زشتی از خودش نشان داد بنابراین اگر حکم بازگردد، حسن زاده باید شجاعت عذرخواهی داشته باشد چرا که امسال ضربه بسیار بدی به تیم ما زدند و زمانی هم که اعتراض کردیم، رفتار بسیار زشتی نشان دادند.

مدیرعامل باشگاه یاسین پیشرو در ادامه در پاسخ به این پرسش که آیا تغییری در نیمکت تیم برای سال آینده صورت خواهد گرفت یا نه، اظهار کرد: اولویت ما برای سرمربیگری تیم، محمد رضا حیدریان است چون تازه با او آشنا شده ایم و رابطه بسیار صمیمی بین ما ایجاد شده است. او را پارسال، انصاری‌فرد به ما معرفی کرد و ابتدا شناخت خوبی از وی نداشتیم اما در ادامه دیدیم مربی بسیار با اخلاقی است؛ درست همان چیزی که یاسین پیشرو می خواهد. حیدریان به لحاظ اخلاقی، انسان درجه یکی است و مثل یک هم‌خانواده با ما رفتار کرده است.

رحمانی همچنین به گزینه‌های بومی نیز اشاره کرد و افزود: گزینه‌های بومی مطالبه هواداران هستند. هدف ما در لیگ پیش‌رو، بومی‌سازی صد در صدی است؛ البته از مربی غیر بومی و بازیکنان بومی استفاده خواهیم کرد.

او در پاسخ به این پرسش که آیا منظورش از مطالبه هواداران، محسن حسن زاده است، گفت: به هر حال، هواداران اسم‌های مختلفی مطرح می‌کنند. از حسن زاده گرفته تا مهدی غیاثی که همه آنها مربیان خوبی هستند اما همانطور که گفتم اولویت ما مربی غیربومی است. اگر کی‌روش در تیم ملی نبود،این  نتایج کسب می‌شد؟ اگر مربی داخلی بود، مجبور می‌شد به ساز خیلی‌ها برقصد. رضا حیدریان حکم سرمربی خارجی را برای ما دارد چون اهل تعارف نیست.

مدیرعامل باشگاه یاسین پیشرو همچنین در پاسخ به این پرسش که سمت محمدحسن انصاری فرد در تیم چیست، عنوان کرد: او مشاور فنی تیم بود و بیشتر از آن چیزی که وظیفه‌اش بود، زحمت کشید. انصاری فرد تجربه مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس، سرمربیگری تیم ملی و بازی کردن در تیم‌های بزرگ را داشته و از حضور او در فصل آینده نیز استفاده خواهیم کرد.

رحمانی در پایان درباره برنامه ریزی برای فصل جدید گفت: در هفته جاری جلسه هیئت مدیره و کمیته فنی برگزار شده و مسائل مربوط به سال قبل و همچنین نیازهای تیم در سال جدید را بررسی خواهیم کرد.

منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.