کد خبر : 94005
تاریخ انتشار : چهارشنبه 20 اردیبهشت 1396 - 16:12
-

ترابیان: من مقصر نیستم، کفاشیان باید پاسخگو باشد/ قبلاً در رابطه با این تصمیم مطلع شده بودم !

ترابیان: من مقصر نیستم، کفاشیان باید پاسخگو باشد/ قبلاً در رابطه با این تصمیم مطلع شده بودم !

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،براساس تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا قبل از اینکه جام ملت های آسیا برگزار شود همه تیم ها از جمله تیم های اول تا سوم پیشین جام ملت ها هم باید در رقابت های انتخابی شرکت کنند. بر همین اساس این تصمیم و تقسیم‌بندی در قسمت غرب آسیا، تیم‌های ایران، افغانستان،

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،براساس تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا قبل از اینکه جام ملت های آسیا برگزار شود همه تیم ها از جمله تیم های اول تا سوم پیشین جام ملت ها هم باید در رقابت های انتخابی شرکت کنند. بر همین اساس این تصمیم و تقسیم‌بندی در قسمت غرب آسیا، تیم‌های ایران، افغانستان، ازبکستان، قرقیزستان، تاجیکستان و ترکمنستان باید رقابت‌های خود را برگزار کنند.

این در حالیست که پیش‌تر تیم‌های اول تا سوم دوره قبل جام ملت‌های آسیا بدون برگزاری مسابقات انتخابی راهی مسابقات آسیایی می‌شدند. این تصمیم قاعدتا می تواند در سال جدید فوتسال ایران را به چالش بکشد، به دلیل اینکه قبل از این تصمیم AFC کمیته فوتسال برنامه‌ریزی خود را مورد برگزاری لیگ برتر و برنامه های اردویی و مسابقاتی تیم ملی انجام داده است.

عباس ترابیان رئیس کمیته فنی فوتسال در مورد اعلام این خبر از سوی کنفدراسیون آسیا گفت: بعضی مواقع نامه‌هایی از AFC می‌آید و توسط کمیته اجرایی این نامه‌ها باید تأیید مجدد شود و  اینگونه مواقع زمان تصمیم‌گیری و زمان ابلاغ به فدراسیون‌های فوتبال متفاوت است. در این‌گونه تصمیمات زمان اجرا برای فدراسیونهای فوتبال کم،تنگ،تاریک است و این نامه‌ها دچار سرگردانی می‌شوند.

وی افزود: بالاخره ما هم عضوی از AFC و تابع این تصمیمات هستیم و می‌طلبد که دوباره و یک بار دیگر مجدداً  برنامه های خود را بررسی کنیم. من در رابطه با همین موضوع با سرمربی تیم ملی فوتسال ناظم‌الشریعه صحبت کردم که اگر هرگونه کمک و جلسه مجددی نیاز است، کمیته فنی و کمیته فوتسال در خدمت تیم ملی قرار دارند و همچنین مجدداً با سازمان لیگ فوتسال مکاتباتی و جلساتی داشتیم که خودمان را با برنامه‌ریزی جدید AFC وفق دهیم.

ترابیان همچنین در رابطه با اطلاع داشتن از این نامه و همچنین که چرا دیر اطلاع رسانی شده گفت: من به طور کل اطلاع از این نامه نداشتم ولی این را می دانم که قطعا کفاشیان نائب رییس AFC از این نامه مطلع بوده و باید از خودشان سوال شود. در کل این موضوع مشکلی را پیش نمی‌آورد ما قبلاً این‌طور برنامه‌هایی داشته‌ایم و خوشبختانه همه در این زمینه همدل هستند و همه دوست دارند که لیگ برتر با نشاط و تیم ملی قدرتمندی داشته باشیم.

وی در مورد اینکه آیا این تصمیم به ضرر تیم ملی و لیگ فوتسال کشور است، افزود: اگر تیم ملی ایران، تیم ملی است باید با اقتدار در این مسابقات حاضر شود و تیم‌های افغانستان، تاجیکستان، قرقیزستان حریفانی برای ایران نیستند و این تیمها می‌توانند حریفان تمرینی خوبی برای ایران به حساب آیند. به نظر من با برنامه ریزی مجدد برای لیگ برتر فوتسال هم مشکلی پیش نمی‌آید فقط باید مجددا جلسه ای برگزار کنیم و برنامه ریزی جدید داشته باشیم.ما چاره‌ای نداریم و باید تصمیمات AFC را اجرا کنیم.

رئیس کمیته فنی فوتسال همچنین در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا کفاشیان در این موضوع سهل‌انگاری کرده ، گفت‌: کفاشیان حتما این نامه را به روابط بین‌الملل ارجاع کرده و از ‌آنجا این نامه به جاهای مختلف ارجاع می‌شود. من نمی دانم در این زمینه مقصر چه کسی است و هر کسی باید خودش پاسخگو باشد اما این نامه برای من نیامده و مستقیماً برای کمیته فوتسال رفته و من از طریق همکاران‌مان در کمیته فوتسال اطلاع پیدا کردم.

ترابیان یادآور شد: من قبلاً در رابطه با این تصمیم مطلع شده بودم که AFC قصد چنین کاری را دارد، ولی به صورت کتبی اطلاع نداشتم و این موضوع را باید کمیته فوتسال پاسخگو باشد و این تصمیمی است که گرفته شده است و همه باید به هم کمک کنیم که این کار درست شود.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.