کد خبر : 94149
تاریخ انتشار : یکشنبه 24 اردیبهشت 1396 - 14:11
-

اصغری مقدم: سلیمانی باید به دیدن دبیری برود/ از انتخاب فوتسال پشیمانم/ قراردادها نصف شده است

اصغری مقدم: سلیمانی باید به دیدن دبیری برود/ از انتخاب فوتسال پشیمانم/ قراردادها نصف شده است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، جواد اصغری درباره احتمال پیوستنش به تاسیسات دریایی تهران، اظهار کرد: صحبت‌هایی با وحید شمسایی داشته‌ام و تصمیم نهایی را در جلسه فردا می‌گیریم. به جز تاسیسات دریایی از دو دیگر نیز پیشنهاد دارم و حداکثر تا پایان هفته تیم جدیدم را انتخاب می‌کنم. اگر در تاسیسات باشم فقط

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، جواد اصغری درباره احتمال پیوستنش به تاسیسات دریایی تهران، اظهار کرد: صحبت‌هایی با وحید شمسایی داشته‌ام و تصمیم نهایی را در جلسه فردا می‌گیریم. به جز تاسیسات دریایی از دو دیگر نیز پیشنهاد دارم و حداکثر تا پایان هفته تیم جدیدم را انتخاب می‌کنم. اگر در تاسیسات باشم فقط بازیکن خواهم بود اما از دو تیم دیگر پیشنهاد مربی- بازیکنی دارم. ضمن اینکه هنوز تکلیف باشگاه دبیری در مورد تیمداری مشخص نشده و اگر آن‌ها نیز پیشنهادی مبنی بر تمدید قرارداد بدهند، قطعا از آن استقبال خواهم کرد.

وی در مورد شرط باشگاه دبیری برای تیمداری مبنی بر برکناری کاظم سلیمانی از کمیته فوتسال، گفت: من اگر جای سلیمانی بودم شخصا با دبیری جلسه گذاشته و با آن‌ها صحبت می‌کردم. به هر حال دبیری بعد از پانزده سال تیمداری در فوتسال، از کمیته فوتسال دلخور است و این مساله می‌تواند با یک ناهار و دورهمی حل شود. حیف است تیم با ریشه‌ای مثل دبیری منحل شود چون فوتسال ضرر می‌کند.

اصغری مقدم با بیان اینکه فوتسال ایران در سالی که بهترین موفقیت جهانی خود را کسب کرده، پیشرفتی نداشته است، افزود: امسال از بازیکن گرفته تا مربی و کادرفنی، همه ضرر کرده‌اند. هنوز تکلیف بسیاری از ملی پوشان در باشگاه‌ها مشخص نیست. تیم ملی ما سوم جهان شده اما لیگ ما پنجاهم جهان هم نیست. فقط حرف می‌زنیم و ادعا داریم. معتقدم کار از بالا خراب شده و کسی نیست به داد فوتسال برسد. افراد زیادی مثل وحید شمسایی، رضا حیدریان، حسین شمس، مصطفی نظری، محمد کشاورز، صادق دردگر، عباس ترابیان، محمد هاشم زاده و … تلاش کرده‌اند تا فوتسال را به جایگاه خوبی در جهان برسانند اما این رشته دست کسانی افتاده که قدرش را نمی‌دانند.

کاپیتان سابق تیم ملی تاکید کرد: فوتسال یکی از بدترین سال‌هایش را پشت سر می‌گذارد. حرف هم می‌زنیم ناراحت می‌شوند اما واقعا وضعیت بحرانی است. ما کلی زحمت می‌کشیدیم و هر سال ۲۰ یا ۳۰ میلیون به قراردادها اضافه می‌شد اما امسال یکباره قراردادها نصف شد. فوتسالی‌ها چه گناهی کرده‌اند که به خاطر بی مسئولیتی چند نفر، چنین تاوانی باید بدهند؟ لیگ را ۶ ماه تعطیل می‌کنند و بعد از آن هم مدام در برگزاری بازی‌ها وقفه ایجاد می‌شود. من به شخصه از انتخاب این رشته پشیمانم. بیش از ۱۰ سال در فوتسال هستم و سابقه ملی و قهرمانی‌های زیادی دارم؛ اما اعتراف می‌کنم که از آمدن به فوتسال پشیمانم. می توانستم رشته یا کار دیگری انتخاب کنم تا این بلا سرم نیاید.

اصغری مقدم در پایان خاطرنشان کرد: تیم‌های لیگ برتر فوتبال، بلافاصله بعد از پایان فصل، تکلیف خود را برای یک سال آینده مشخص می‌کنند و بازیکنان و مربیان هم به راحتی تیم هایشان را انتخاب می کنند. در کدام کشور یا کدام رشته دیده‌اید که لیگشان با این همه مشکل مواجه باشد؟ الان بازیکنان لیگ برتری فوتسال مجبورند با بیست تومان قرارداد ببندند. همانطور که گفتم، مسبب این نابسامانی‌ها، مدیریت اشتباه است در غیراینصورت فوتسال ایران با موفقیت‌هایی که کسب کرد باید دوران طلایی خود را سپری می‌کرد.

منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

خودتونيد یکشنبه , ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۱

بابا بس کنید دیگه تو با شمسایی هر روز مصاحبه میکنید میگید قرار داد کم شده اخه کدوم قرار داد کم شده اینجوری میگید/حالا یه سال تاسیسات کمتر هزینه کرد! ولخرجی کمتر ولی بودجه تعیین شدش برا قهرمانی لیگ کافیه،هر بازیکنی خواستید گرفتید با اونایی که میخواستید تمدید کردید باز میان میگن وضع خرابه با این کارتون میخواین تیمهای دیگه نشست کنه و شما کار خودتون انجام بدید؟؟!!
شما با این مصاحبه هاتون دارید به فوتسال خیانت میکنید نه کسای دیگه.