کد خبر : 94501
تاریخ انتشار : یکشنبه 31 اردیبهشت 1396 - 17:42
-

ترابیان:به استفاده برخی تیم‌ها از بازیکنان بالای ۲۵ سال، اعتراض کردم /همه بازیکنان تیم زیر ۲۰ سال ستاره هستند/ لبنان حریف خیلی سرسختی نیست

ترابیان:به استفاده برخی تیم‌ها از بازیکنان بالای ۲۵ سال، اعتراض کردم /همه بازیکنان تیم زیر ۲۰ سال ستاره هستند/ لبنان حریف خیلی سرسختی نیست

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،عباس ترابیان که به همراه تیم فوتسال کشورمان برای شرکت در مسابقات زیر ۲۰ سال آسیا به تایلند سفر کرده است، درباره عملکرد تیم ایران در مرحله گروهی بازی‌ها به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران پویا گفت: خوشبختانه تیمی یکدست و تاکتیک‌پذیر داریم که خیلی خوب در این مسابقات ظاهر شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،عباس ترابیان که به همراه تیم فوتسال کشورمان برای شرکت در مسابقات زیر ۲۰ سال آسیا به تایلند سفر کرده است، درباره عملکرد تیم ایران در مرحله گروهی بازی‌ها به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران پویا گفت: خوشبختانه تیمی یکدست و تاکتیک‌پذیر داریم که خیلی خوب در این مسابقات ظاهر شد. یکی از مهم‌ترین امتیازات تیم ایران این است که تک ستاره نداریم و همه بازیکنان ستاره هستند. همه آنها تلاش می‌کنند کار خود را به نحو احسن انجام دهند و فرمان‌های سرمربی را در زمین پیاده کنند.

وی با بیان اینکه تیم ایران در این مسابقات با کمبود و مشکلی مواجه نشده است، تصریح کرد: بازیکنان تیم در صحت و سلامت کامل هستند. دو بازیکن یک کارته در مرحله گروهی داشتیم که با ترفندهایی که به کار بستیم، یک بازیکن اخراج شد و یک نفر دو کارته شد تا محرومیت آنها در دیدار آخر مرحله گروهی مقابل قرقیزستان اعمال شود. حالا همه ۱۴ بازیکن ایران، آماده دیدار مقابل لبنان هستند.

رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی در این باره که گفته می‌شود تیم ایران در گروه آسانی قرار داشت، خاطرنشان کرد: تیم ما در گروه خیلی سختی قرار نداشت اما گروه‌های دیگر نیز چنین شرایطی داشت. اصل بازی‌ها از این مرحله به بعد آغاز می‌شود. لبنان تیم خوبی است و نتایج خوبی در مرحله گروهی کسب کرده، اما فکر نمی‌کنم این تیم بتواند حریف خیلی سرسختی برای ما باشد.

ترابیان با ابراز امیدواری به اینکه جوانان ایران به حق خود در مسابقات فوتسال زیر ۲۰ سال آسیا که قهرمانی است برسند، گفت: همه تلاش خود را برای آبروی کشور می‌کنیم. بازیکنان ایران در این مسابقات، پهلوان‌منشی را از خود به نمایش گذاشته‌اند و از لحاظ اخلاقی بی‌نظیر هستند.

وی در مورد صحبت‌های علی صانعی که گفته بود برخی تیم‌ها حتی از بازیکنان بالای ۲۵ سال هم استفاده می‌کنند، اظهار داشت: من در جلسه‌ای که مدیران تیم‌ها و اعضای مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا در آن حضور داشتند، به این نکته صریحاً اعتراض کردم و گفتم که این تورنمنت، فرصتی است برای جوانانی که فرصتی نداشتند تا خود را نشان دهند. اگر بازیکنانی با سنین بالاتر در این بازی‌ها هم به میدان روند، این جوانان انگیزه خود را از دست می‌دهند و مسابقات زیر ۲۰ سال در سال‌های آینده به تورنمنتی معمولی و تفریحی تبدیل می‌شود. AFC باید ساز و کاری را ترتیب دهد تا این مشکل حل شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.