کد خبر : 94771
تاریخ انتشار : جمعه 5 خرداد 1396 - 13:45
-

شمسایی:اصغری مقدم دخالتی در مربیگری ندارد/امیدوارم سنگ سفیدی در مسیر درست باشد/المپیکی شدن فوتسال موجب افتخار است/با وجود حاشیه ها فوتسال نتایج خوبی می گیرد

شمسایی:اصغری مقدم دخالتی در مربیگری ندارد/امیدوارم سنگ سفیدی در مسیر درست باشد/المپیکی شدن فوتسال موجب افتخار است/با وجود حاشیه ها فوتسال نتایج خوبی می گیرد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،وحید شمسایی با اشاره به جدایی برخی از بازیکنان تیم فوتسال تاسیسات دریایی برای فصل جدید لیگ برتر گفت: بازیکنانی مثل عروجی، زارعی، منتظمی و عباسی از جمع تیم تاسیسات جدا شدند که از زحماتشان در مدتی که با من بودند تشکر می‌کنم. وی افزود: از بازیکنانی هم که با

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،وحید شمسایی با اشاره به جدایی برخی از بازیکنان تیم فوتسال تاسیسات دریایی برای فصل جدید لیگ برتر گفت: بازیکنانی مثل عروجی، زارعی، منتظمی و عباسی از جمع تیم تاسیسات جدا شدند که از زحماتشان در مدتی که با من بودند تشکر می‌کنم.
وی افزود: از بازیکنانی هم که با وجود کاهش بودجه در تیم ماندند و به من و تاسیسات محبت کردند، تشکر می‌کنم.
بازیکنان جوان و باتجربه داریم
سرمربی-بازیکن تیم فوتسال تاسیسات دریایی گفت: بهروز جعفری، مهدی جاوید آقای گل لیگ، مسلم اولاد قباد جوانِ آینده دار و جواد اصغری مقدم با تجربه که هم در تیم ملی همبازی بودیم و در گذشته شاگرد من بود و البته دوست صمیمی هم هستیم، امسال به جمع تاسیسات اضافه شدند و تلفیقی از بازیکنان جوان و با تجربه را کنار هم داریم.
وی ادامه داد:، چون تمرینات تیم را دیر آغاز کردیم، هشت روز پرفشار با ۲ جلسه تمرین در روز داشتیم، اما با فرارسیدن ماه مبارک رمضان و اینکه بازیکنان روزه می‌گیرند فشار تمرینات را کم می‌کنیم و یک جلسه تمرین در روز خواهیم داشت.
شمسایی با اشاره به مسابقات لیگ برتر امسال گفت: تاسیسات دریایی در پنج هفته شروع لیگ، مسابقات مهم و سختی دارد با این حال بازیکنان توانمندی داریم و امیدوارم امسال بتوانیم در لیگ اعاده حیثیت کنیم.
اردوی اردبیل، خرمشهر یا اصفهان
وی با اشاره به اینکه هنوز هیچ اردویی خارج از تهران برای تیم مشخص نشده است، افزود: ممکن است به اردبیل برویم البته مرکز شرکت تاسیسات دریایی در شهر خرمشهر است و می‌توانیم، در این شهر اردو بزنیم، ضمن اینکه گیتی پسند نماینده ایران در آسیا است و افضل سرمربی این تیم می‌خواهد تورنمنتی در اصفهان برگزار کند و ما هم برای اینکه به آن‌ها کمک کنیم می‌توانیم به اصفهان هم برویم، اما با توجه به کاهش بودجه باید محتاط عمل کنیم.
اصغری مقدم دخالتی در مربیگری ندارد
سرمربی تیم فوتسال تاسیسات دریایی در خصوص اینکه با توجه به سابقه مربیگری جواد اصغری مقدم آیا او در کادر فنی هم حضور خواهد داشت یا خیر، گفت: جواد در تیم فقط به عنوان بازیکن با ما است و در کار فنی هیچ دخالتی ندارد. او شاگرد من در تیم دبیری هم بوده است و با اینکه ارتباط نزدیکی با هم داریم، او در کار کادر فنی دخالتی نمی‌کند.
امیدوارم سنگ سفیدی در مسیر درست باشد
وی در خصوص وضعیت سنگ سفیدی هم افزود: سنگ سفیدی سه سال شاگرد من بود و جزو بازیکنان توانمند است. او تصمیم گرفته است که لژیونر شود. امیدوارم هر تصمیمی دارد در مسیر درست حرکت کند و موفق باشد.
با حاشیه‌ها نتایج خوبی می‌گیریم
شمسایی با تبریک المپیکی شدن تیم فوتسال جوانان گفت: این موضوع موجب افتخار است و نشان می‌دهد فوتسال ایران تا چه حد قدرتمند است.
وی افزود: امیدوارم فوتسال از شرایط بد خارج شود، چون در نتیجه استثنا هستیم، اما به لحاظ امکانات پس رفت می‌کنیم. متاسفانه این روز‌ها خبرهای خوبی نمی‌شنویم حاشیه‌ها زیاد است، اما با این همه حاشیه، نتایج خوبی کسب می‌شود. سوم جهان می‌شویم و با جوانان برای نخستین بار به المپیک می‌رویم.
این مربی فوتسال گفت: بهترین تیم‌ها مثل دبیری کناره گیری می‌کنند و تنها امیدوارم شاهد این مسایل در فوتسال نباشیم چرا که فقط باعث تاسف است.
منبع:خبرگزاری صدا و سیما

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.