کد خبر : 95761
تاریخ انتشار : یکشنبه 28 خرداد 1396 - 10:21
-

ناصری:حتی اگر فوتسال تیم اول دنیا هم شود شرایط برای آن فرقی نمی کند/با گرفتن سو پیشینه از مربیان دیگر باشگاهی منحل نمی شود؟

ناصری:حتی اگر فوتسال تیم اول دنیا هم شود شرایط برای آن فرقی نمی کند/با گرفتن سو پیشینه از مربیان دیگر باشگاهی منحل نمی شود؟
رضا ناصری مربی و پیشکسوت فوتسال در مورد شرایط این روزهای این رشته سخن گفت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رضا ناصری مربی تیم تاسیسات دریایی در مورد شرایط این تیم گفت: خدارا شکر تمرینات منظمی داریم و شرایط به خوبی برای ما پیش می رود و امیدواریم با ادامه این شرایط به هدفی که مدنظر داریم برسیم.

ناصری با اشاره به کاهش بودجه شدید تاسیسات دریایی تاکید کرد: بودجه ما کاهش زیادی داشته و حتی نصف شده است و این بحثی است که متاسفانه در اکثر تیم ها وجود دارد.ما نباید به بازیکنان خود اجازه بدهیم در مسابقات جام رمضان شرکت کنند اما امسال به خاطر مشکلات مالی و اینکه بازیکنان درآمدی کسب کنند هر کدام که خواستند به این قبیل بازی ها بروند اجازه دادیم تا به نوعی کمبود بودجه خود را جبران کنیم.فوتسال در مقایسه با بسکتبال و والیبال ازاین حیث با ضعف اساسی روبروست در حالیکه فوتسال تیم سوم دنیاست اما قرارداد ها در آن فاجعه است.

دروازه بان اسبق تیم ملی با انتقاد از تصمیم کمیته فوتسال در مورد سو پیشینه از مربیان تاکید کرد: ما برنامه ریزی نداریم و در این زمینه مشکل داریم آنوقت از مربیان سو پیشینه می خواهند.نمی دانم آیا با این قضیه مشکل فوتسال ما حل می شود؟آیا اگر ما سو پیشینه بدهیم قرارداد بازیکنان بالا رفته و باشگاه ها دیگر منحل نمی شوند؟دیگر خبری از مشکلات مالی درتیم ها نخواهد بود؟ الان تیم ها با من بمیرم تو بمیری در مسابقات شرکت می کنند.اولین اصل باری سرمایه گذران اشتیاق و میل است اما طوری رفتار می کنند که کسی این میل را ندارد.الان مدیران برای فروش امتیاز تیم خود هم التماس می کنند اما کسی پیدا نمی شود.

ناصری ادامه داد:حتی اگر فوتسال تیم اول دنیا هم شود شرایط برای آن فرقی نمی کند.تا زمانی که برنامه ریزی عوض نشده شرایط همینطور خواهد بود اما آقایان خجالت نمی کشند و کار خودشان را می کنند. واقعا باید چکار کنیم که اوضاع بهتر شود؟ الان فوتسال شغل چهارم من است. اگر کسی فوتسال شغل اولش باشد نمی تواند زندگی اش را بگذراند چون از یک کارمند معمولی هم درآمد کمتری دارد.

مربی تیم تاسیسات دریایی با بیان اینکه هزینه ها بالا رفته اما قراردادها کم شده و این فاجعه است اذعان داشت: الان لباس معمولی برای تیم یک و نیم میلیون می شود ولی قراردادها رقمش به ۱۵ سال پیش برگشته است.زمانی قرارداد ما از والیبالی ها بیشتر بود اما آنها الان میلیاردی قرارداد می بندد و قرارداد فوتسال به زور به ۵۰ میلیون می رسد.

ناصری در پایان گفت :فوتسال ما پتانسیل بالایی دارد اما راهی که می رویم به ترکستان است.ما بچه های خوبی در فوتسال داریم که مظلوم هستند.اگر هر رشته دیگری بود و این همه افتخار و مشکل داشت اعتصاب می کردند اما فوتسالی ها نجیب اند و با مشکلات می سازند.

منبع:خبرورزشی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام یکشنبه , ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۵

این بابا اصلا کی هست که اینجوی داره صحبت میکنه؟؟؟!!!به قول خودش شغل چهارمش هست !!! تو برو دنبال شغل اول و دوم خودت بیخود در مورد فوتسال نظر نده بعدم سوپیشینه برای امثال تو اتفاقا لازم و ضروری هست تا معل.م بشه چکاره هستنین؟؟!!!

داداش سه شنبه , ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۵

برو دنبال کارت بابا تو کجا فوتسال کجا ؟!! تا حالا کجا مربى بوده این؟!!