کد خبر : 95979
تاریخ انتشار : یکشنبه 4 تیر 1396 - 11:04
-

بی غم:انتظارمان از فوماسا بالاست/برای جذب او با طیبی مشورت کردیم/تاسیسات امسال تقویت شده است/می خواهیم با برد لیگ را شروع کنیم/قرادادهای مس نجومی نبوده است

بی غم:انتظارمان از فوماسا بالاست/برای جذب او با طیبی مشورت کردیم/تاسیسات امسال تقویت شده است/می خواهیم با برد لیگ را شروع کنیم/قرادادهای مس نجومی نبوده است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حمید بی‌غم درباره پیوستن فوماسا، ستاره برزیلی تیم غیرت قزاقستان به مس سونگون، بیان کرد: مراحل اولیه حضور فوماسا در مس انجام شده اما امضای قرارداد بعد از حضور این بازیکن در تست‌های پزشکی انجام می‌شود. با این حال به لحاظ فنی او را پذیرفته‌ایم و باشگاه هم به لحاظ

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حمید بی‌غم درباره پیوستن فوماسا، ستاره برزیلی تیم غیرت قزاقستان به مس سونگون، بیان کرد: مراحل اولیه حضور فوماسا در مس انجام شده اما امضای قرارداد بعد از حضور این بازیکن در تست‌های پزشکی انجام می‌شود. با این حال به لحاظ فنی او را پذیرفته‌ایم و باشگاه هم به لحاظ مالی با او توافق کرده است.

وی درباره سطح فنی این بازیکن توضیح داد: فوماسا دو سال در غیرت قزاقستان یکی از بهترین تیم‌های اروپایی بازی کرده و در فینال جام باشگاه‌های اروپا هم برای این تیم دو گل زده است. به هر حال انتظارمان از بازیکنی که قهرمانی اروپا را داشته و در تیم‌های درجه یک بازی کرده، بالا است. ضمن این که ما با حسین طیبی هم مشورت کردیم چون او هم در غیرت بازی کرده و اطلاعات خوبی درباره فوماسا دارد.

سرمربی تیم فوتسال مس با بیان این که با جذب فوماسا، پرونده نقل و انتقالات تیمش بسته می‌شود، گفت: خدا را شکر به آن چیزی که می‌خواستیم در جذب بازیکنان مد نظرمان رسیدیم. البته هدف اول ما این بود که نفرات اصلی سال قبل را حفظ کنیم. دو بازیکن برزیلی از ارکان اصلی تیم بودند که به ویژه روی حفظ “بلو” تاکید داشتم اما این بازیکن ترجیح داد به برزیل برگردد و از فوتسال هم خداحافظی کرد. با این حال توانستیم بازیکنان خوب ایرانی را جایگزین خارجی‌ها کنیم و امیدواریم فوماسا هم کمک زیادی به ما کند.

بی‌غم همچنین درباره مصاف با تاسیسات دریایی در هفته نخست لیگ برتر خاطرنشان کرد: در سه فصل اخیر همیشه در بازی نخست لیگ با تاسیسات دریایی بازی کرده‌ایم. سال اول بازنده بودیم اما پارسال پیروز شدیم. امسال هم باید با تاسیساتی بازی کنیم که تیم پر مهره‌ای را آماده مسابقات کرده و با وجود این که می‌گویند بازیکن کم داریم اما معتقدم امسال این تیم تقویت شده و از بازیکنان با تجربه و جوان بسیار خوبی بهره می‌برد. ما در این بازی به دنبال استفاده از امتیاز میزبانی هستیم و می‌خواهیم لیگ را با برد شروع کنیم. همچنین شروع لیگ با بازی تاسیسات دریایی و مس می‌تواند گرم شود و اتفاق خوبی است.

او در بخش دیگری از گفت و گو به درباره این که گفته می‌شود مس سونگون پرهزینه‌ترین تیم لیگ امسال بوده گفت: در مورد هزینه‌ها و بودجه اگر آقای کافی مدیرعامل تیم نظر بدهد بهتر است اما مطمئن باشید که این صحبت‌ها صحت ندارد و قراردادهای ما نجومی نبوده است.

بی‌غم در پایان با اشاره به وضعیت مبهم برخی تیم‌های لیگ برتری گفت: تکلیف چند تیم هنوز مشخص نشده است و با این وضعیت امیدوارم لیگ به موقع شروع شود. ما با وجود این که بازی تدارکاتی نداشته‌ایم اما منتظر شروع به موقع لیگ هستیم.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.