کد خبر : 96097
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 تیر 1396 - 19:01
-

زاهدی: سلیمانی تبعیض قائل شد/ او به دنبال مطرح شدن است/ چرا طیبی در لیست ۱۲ نفره بود؟

زاهدی: سلیمانی تبعیض قائل شد/ او به دنبال مطرح شدن است/ چرا طیبی در لیست ۱۲ نفره بود؟

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، بازی افتتاحیه لیگ برتر فوتسال که قرار بود از ساعت ۱۸ امروز سه‌شنبه آغاز شود به دلیل ناهماهنگی‌هایی که از سوی سازمان لیگ به وجود آمده بود، لغو شد. زاهدی سرپرست تیم فوتسال آذرخش بندرعباس درباره بازی نکردن مقابل فرش‌آرای مشهد و لغو این بازی، توضیح داد: ما برای

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، بازی افتتاحیه لیگ برتر فوتسال که قرار بود از ساعت ۱۸ امروز سه‌شنبه آغاز شود به دلیل ناهماهنگی‌هایی که از سوی سازمان لیگ به وجود آمده بود، لغو شد.

زاهدی سرپرست تیم فوتسال آذرخش بندرعباس درباره بازی نکردن مقابل فرش‌آرای مشهد و لغو این بازی، توضیح داد: ما برای این بازی مشکل خروج سه بازیکنمان را داشتیم و آنها با باشگاه قبلی خود تسویه حساب نکرده بودند، با این حال مشکل برمشوری را با هیات فوتسال استان حل کردیم و من امروز مدارکش را به نماینده فدراسیون تحویل دادم اما متاسفانه سلیمانی دبیر سازمان لیگ زیر بار نرفت و گفت حتما باید اصل مدرک را به سازمان لیگ ارسال کنید.

وی افزود: چنین شرایطی برای بازیکن فرش‌آرا هم وجود داشته و مصطفی طیبی که فصل پیش بازیکن ما بود هنوز اصل برگه خروج از استانش را به سازمان لیگ نداده و این برگه دست ماست. اگر سلیمانی می‌خواهد قانون را اجرا کند چرا برای بازیکن فرش آرا مجوز صادر کرده اما این کار را برای ما نمی‌کند؟ ما به دلیل این تبعیض‌ها در بازی شرکت نکردیم. طیبی در لیست ۱۲ نفره فرش آرا حضور داشت و ما اعتراضمان را به همین دلیل به مراجع قانونی ارسال می‌کنیم.

سرپرست تیم فوتسال آذرخش بندرعباس ضمن انتقاد شدید از کاظم سلیمانی بیان کرد: چندین سال در فوتسال هستیم، چطور آقایان می‌توانند برای دوستان نزدیک خود مجوز صادر کنند اما برای ما نه؟ البته این طبیعی است ما ۱۳۰۰ کیلومتر از تهران فاصله داریم اما دوستان مشهدی نزدیک‌ترند. دیروز در کمیته فوتسال با سلیمانی ملاقات کردم. خدا شاهد است از هیات فوتبال استان بارها با او تماس گرفته‌اند تا اعلام کنند بازیکن ما مجوز خروج از استان دارد اما سلیمانی جلوی خودم جواب تلفن نمی‌داد. امروز هم می‌گوید حتما باید اصل مدرک را در پرونده بگذارید. این همان تبعیض است.

زاهدی افزود: کسی که پستی را قبول می‌کند باید برای تمام تیم‌ها احترام قائل باشد نه اینکه بخواهد با مصاحبه کردن و زورگویی خودش را مطرح کند. من هم می‌توانم هر روز چهار مصاحبه انجام دهم و در چشم باشم. معتقدم او تنها می‌خواهد جنجال به پا کند و در چشم باشد. مصطفی طیبی در لیست ۱۲ نفره فرش آرا غیرقانونی گنجانده شده بود و سلیمانی باید جوابگو باشد. او می‌گوید اگر مربی شما علیه من مصاحبه کند محرومش می‌کنیم. فقط به بندرعباس می‌توانید زور بگویید؟ چرا این حرف را به وحید شمسایی نمی‌زنید؟ ادعا می‌کنند قانون‌مدارن اما دشمنی می‌کنند.

منبع:‌ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

علی چتوا سه شنبه , ۶ تیر ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۰

در حق مردم بندرعباس همیشه ظلم شده…واقعا چرا این همه ظلم…جای تاسف داره برای سازمان لیگ…زورتون واقعا ب اذرخش رسیده…اقای زاهدی لطفا پیگیری کنید تا حق مردم بندرعباس ضایع نشود…درود بر شرفت اقای زاهدی

نام ... چهارشنبه , ۷ تیر ۱۳۹۶ - ۲:۱۹

زارت زورت