کد خبر : 96174
تاریخ انتشار : چهارشنبه 7 تیر 1396 - 16:40
-

خوراکچی: در اتفاقات اخیر فوتسال همه مقصریم/وقتی قوانین سلیقه ای و دورهمی اجرا می شود شاهد این اتفاقات هستیم/تصورم این است از ۷ بازی هفته اول تنها ۳ بازی برگزار شود

خوراکچی: در اتفاقات اخیر فوتسال همه مقصریم/وقتی قوانین سلیقه ای و دورهمی اجرا می شود شاهد این اتفاقات هستیم/تصورم این است از ۷ بازی هفته اول تنها ۳ بازی برگزار شود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مربی و کارشناس فوتسال کشورمان کناره گیری دبیری تبریز از لیگ برتر و لغو بازی فرش آرا مشهد و آذرخش بندر عباس را یک فاجعه خواند و اظهار داشت در اتفاقات اخیر فوتسال همه ما مقصریم. محمود خوراکچی درباره اتفاقات اخیر فوتسال، عنوان کرد:قوانین در همه رشته های ورزشی خصوصا

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مربی و کارشناس فوتسال کشورمان کناره گیری دبیری تبریز از لیگ برتر و لغو بازی فرش آرا مشهد و آذرخش بندر عباس را یک فاجعه خواند و اظهار داشت در اتفاقات اخیر فوتسال همه ما مقصریم.

محمود خوراکچی درباره اتفاقات اخیر فوتسال، عنوان کرد:قوانین در همه رشته های ورزشی خصوصا فوتسال می بایست قابل اجرا باشد، وقتی این قوانین انحصاری و دورهمی اجرا می شود نهایتا به بدنه فوتسال و تیم ملی فوتسال صدمه وارد خواهد شد.

وی ادامه داد:در این حوادث همه ما مقصر هستیم، از من مربی گرفته تا باشگاه ها و کمیته فوتسال، بحث گروه خاص و شخص نیست. در فوتسال دلها بهم نزدیک نیست، حلقه فوتسال هر سال کوچک تر می شود تا جایی که این فوتسال را خفه خواهد کرد.

این مربی باسابقه فوتسال کشورمان در خصوص لغو بازی فرش آرا مشهد و آذرخش بندر عباس گفت:وقتی قوانین سلیقه ای و دورهمی اجرا می شود شاهد اینگونه اتفاقات باید باشیم، کارت بازی بازیکنان می بایست از سه هفته قبل صادر می شد نه اینکه درست قبل از بازی اعلام شود که سه بازیکن اجازه بازی ندارند و انتظار داشته باشند از طریق تلفنی مجوز بازی این بازیکنان اعلام شود. در لغو این بازی کمیته فوتسال و باشگاه آذرخش مقصر هستند.

خوراکچی افزود:تیم ملی فوتسال در حال حاضر زبانزد خاص و عام است و بعنوان یک الگو از فوتسال ایران یاد می شود، رخ دادن چنین اتفاقاتی برای فوتسال ما نمره منفی خواهد داشت. مطمئن باشید از سوی AFC  زیر ذربین خواهیم بود و این شرایط از چشم آنها دور نخواهند ماند.

این کارشناس فوتسال درباره کناره گیری دبیری تبریز از لیگ فوتسال گفت:تیم دبیری از لیگ کناره‌گیری کرده است. این تیم چند سال است که در لیگ برتر حضور داشت و این موضوع واقعاً ناراحت کننده است. دبیری در این چند ساله همواره جزو یکی از تیم‌های بالای جدولی بوده و حضور این تیم می توانست جذابیت ها  لیگ افزایش دهد.

وی همچنین در مورد هفته های ابتدایی لیگ برتر فوتسال گفت:تصورم این است از ۷ بازی هفته اول تنها ۳ بازی برگزار شود و مابقی دیدارهای بنا به دلایلی لغو شوند. این مسائل برای فوتسالی که سوم جهان است، اصلا صورت خوشی نخواهد داشت. تعداد زیادی از بازیکنان و مربیان مطرح بیرون از فوتسال مانده اند و هنوز وضعیت شان نامشخص است . در حالی که بازی های لیگ آغاز شده است اما تعدادی از تیم ها بدون مربی هستند و این شرایط در فوتسال یک فاجعه است.

محمود خوراکچی در پایان گفت:این فوتسال نیاز به آرامش دارد. امیدوارم هر چه زودتر مشکلات را برطرف شود تا این شرایط بحرانی به کل فوتسال انتقال داده نشده است.

منبع:سایت ۹۰

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.