کد خبر : 101711
تاریخ انتشار : یکشنبه 19 شهریور 1396 - 10:44
-

لک: احساسم این است که مسئولان گیتی‌پسند اشتباه کردند/ تغییرات اساسی باعث شد تا گیتی‌پسند قهرمان آسیا نشود/ مسئولان گیتی‌پسند قبل از مذاکره با من با افضل تمام کرده بودند!

لک: احساسم این است که مسئولان گیتی‌پسند اشتباه کردند/ تغییرات اساسی باعث شد تا گیتی‌پسند قهرمان آسیا نشود/ مسئولان گیتی‌پسند قبل از مذاکره با من با افضل تمام کرده بودند!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رضا لک در مورد انتخابش به‌عنوان بهترین مربی فوتسال ایران در سال گذشته اظهار داشت: فکر می‌کنم روز گذشته برای اولین بار بود که مراسم برترین‌های فوتسال به‌صورت مجزا از فوتبال برگزار شد و من هم به‌عنوان مربی برتر انتخاب شدم. وی در مورد اینکه چطور به‌عنوان مربی برتر فوتسال

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رضا لک در مورد انتخابش به‌عنوان بهترین مربی فوتسال ایران در سال گذشته اظهار داشت: فکر می‌کنم روز گذشته برای اولین بار بود که مراسم برترین‌های فوتسال به‌صورت مجزا از فوتبال برگزار شد و من هم به‌عنوان مربی برتر انتخاب شدم.
وی در مورد اینکه چطور به‌عنوان مربی برتر فوتسال ایران در لیگ جاری جایی مشغول نیست عنوان کرد: اول فصل شرایط برای کار کردن خیلی ایده‌آل نبود چند پیشنهاد داشتم، اما ترجیح دادم آن‌ها را قبول نکنم. بالاخره دوست ندارم با هر شرایطی کار کنم. البته به احتمال زیاد امروز به‌عنوان سرمربی شهرداری ساوه انتخاب می‌شوم.
مربی فوتسال کشورمان در باره اینکه آیا شرایط مدنظرش مالی بوده یا فنی گفت: برای کار کردن شرایطی دارم که بحث مالی آخرین مسئله آن است و دوست دارم جایی کار کنم که بازیکنان، کادر فنی و امکانات مناسبی برای موفقیت داشته باشم که این وضعیت در ابتدای فصل مهیا نبود، اما حالا فکر می‌کنم بتوانم با شهرداری سابق همکاری کنم.
لک در مورد اینکه بالاخره چه عواملی باعث جدایی‌اش از گیتی‌پسند آن هم بعد از قهرمان شدن در لیگ برتر بود خاطرنشان کرد: روزی که به باشگاه گیتی‌پسند رفتم به مدیران گفتم بعد از پایان نیم فصل و از ابتدای فصل آینده تیمی می‌سازم که به راحتی قهرمان شود خوشبختانه این اتفاق افتاد و تیمم هم قهرمان شد و هم رکورد‌های زیادی را جابجا کرد.
وی در پاسخ به این سوال که آیا از مسئولان باشگاه گیتی‌پسند بابت عدم تمدید قراردادش با این باشگاه ناراحت است گفت: بالاخره فوتسال حرفه‌ای است و خیلی درست نیست که بگویم ناراحتم یا نه، اما احساسم این است که مسئولان باشگاه گیتی‌پسند اشتباه کردند. بالاخره ایجاد تغییرات بزرگ زمان‌بر و هزینه‌بر است.
سرمربی پیشین تیم فوتسال گیتی‌پسند در پاسخ به این سوال که منظورش از اشتباه مسئولان گیتی‌پسند چیست اظهار داشت: زمانی که من به گیتی‌پسند آمدم شرایط طوری بود که وضعیت برای کار آدم‌های بزرگ در تیمی بزرگ مهیا بود، اما تغییرات اساسی باعث شد تا گیتی‌پسند قهرمان آسیا نشود و امروز وضعیت طوری شود که تیمی مانند گیتی‌پسند که فصل گذشته کاملاً صدرنشین بود هنوز صدرنشین نشده باشد.
لک در پایان گفت: فکر می‌کنم قبل از اینکه مسئولان باشگاه گیتی‌پسند در ابتدای فصل با من یا گزینه‌های دیگر مذاکره کنند با علیرضا افضل قراردادشان را بسته بودند و کارشان را تمام کرده بودند.

منبع:میزان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 6 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۶
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... یکشنبه , ۱۹ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۵

آقای لک شما بعد از چند سال حضور تو گیتی پسند با این همه ملی پوش با حاشیه قهرمان شدید مسعولان باشگاه حق داشتند که سراغ گزینه های دیگه ای هم برند

نام ... یکشنبه , ۱۹ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۸

اخه یکی مثل تو و افضل هیچکاره اید
همه نقشه ها و جابجایی ادمها دست عراقیزادست.لک و افضل فقط بله قربان گو بودند

حميد یکشنبه , ۱۹ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۸

این حرفارو نزن که دوباره بیای اصفهان یادت رفته سر تمرین بازیکنا همدیگرو میزدن داغون میکردن درگیر میشدن چیزی نمیگفتی روتو میکردی اونور میرفتی یادت رفته سلطان جاوید چیکارت کرد

حسين یکشنبه , ۱۹ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۱

سلام خدا شاهده اصغری مقدم باید مربی برتر میشد نه تو شما با اون همه بازیکن وامکانات اگر قهرمان نمیشدی تعجب داشت شما باید ۴هفته جلوتر قهرمان میشدی
در مورد حسن زاده هم باید بگم متاسفم چون لابی بازی معلوم بود حق مهدی جاوید بود بازیکن برتر بشه

علی رضا یکشنبه , ۱۹ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۷

اقای بی نام امسال با این همه ملی پوش چرا این نتایج ضعیف گرفته وپارسال تا هفته دوازدهم رکورد زده بودن بردن ولی امسال چی مگه مبشه افضل اگه مربی بود مس با اون همه مهره قهرمان کرده بود چرا این طوری نمیبینید

نام ... جمعه , ۱۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۲

چرا چیبزی که نمی دونید حرف می زنید