کد خبر : 105412
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 آبان 1396 - 16:32
-

ترابیان: شمس و سلیمانی هر چه دلشان می‌خواهد بگویند!/ برنامه تورنمنت اصفهان تغییر می کند

ترابیان: شمس و سلیمانی هر چه دلشان می‌خواهد بگویند!/ برنامه تورنمنت اصفهان تغییر می کند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،عباس ترابیان در پاسخ به این پرسش که آیا حسین شمس و شهرزاد مظفر که در کادر فنی تیم ملی هستند، می‌توانند در باشگاه‌ها نیز فعالیت کنند، توضیح داد: ما از خانم مظفر خواسته‌ایم که تکلیفش را مشخص کند. او نیز یکسری شرط و شروط دارد اما واقعیت این است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،عباس ترابیان در پاسخ به این پرسش که آیا حسین شمس و شهرزاد مظفر که در کادر فنی تیم ملی هستند، می‌توانند در باشگاه‌ها نیز فعالیت کنند، توضیح داد: ما از خانم مظفر خواسته‌ایم که تکلیفش را مشخص کند. او نیز یکسری شرط و شروط دارد اما واقعیت این است که مربیان ملی باید تمام تمرکز خود را در تیم ملی بگذارند.

رئیس کمیته فنی فوتسال همچنین در پاسخ به این پرسش که نظرش در مورد اظهارات شمس با عنوان “واکنش تند شمس به اظهارات ترابیان: نمی‌توانی در مورد من اظهار نظری کنی!” چیست؟ گفت: مرا درگیر این صحبت‌ها نکنید. به هیچ وجه جواب او را نمی‌دهم. شما رسانه‌ها را هم می‌شناسم و صابون شما بارها به تن ما خورده است! شمس هنوز هم برای من قابل احترام است و هر اظهارنظری می‌خواهد، بکند. ما درباره حضور مربیان ملی در باشگاه‌ها نظر خودمان را می‌گوییم اما اجرای آن با کمیته فوتسال است.

ترابیان همچنین درباره مخالفت کاظم سلیمانی دبیر سازمان لیگ با تغییر برنامه لیگ و بی‌اطلاعی‌اش از تورنمنت اصفهان، عنوان کرد: سلیمانی هر چه دلش می‌خواهد، بگوید. ما کار خودمان را می‌کنیم. ضمن این که موضوع تورنمنت اصفهان در جلسه هیات رئیسه بررسی شده و دوستان در جریانش هستند. همچنین تقویم تیم ملی هیچ تناقضی با برنامه لیگ ندارد. البته به خاطر بازی‌های اصفهان ممکن است بازی‌های لیگ، یکی دو روز جابه‌جا شوند ولی برنامه بازی دوستانه با اسلوونی در تقویم باشگاهی دیده شده است.

او با بیان این که حضور تیم‌های روسیه، قزاقستان و آذربایجان در تورنمنت چهارجانبه اصفهان قطعی است، خاطرنشان کرد: مشکلی در ارتباط با روز برگزاری بازی‌ها وجود دارد. یکی از روزها با مسابقه فوتبال در اصفهان تداخل دارد و باید برنامه را جابه‌جا کنیم. همچنین تیم‌ها درخواست داشتند که یک روز استراحت بین بازی‌ها وجود داشته باشد.

رئیس کمیته فنی فوتسال درباره هم‌گونی تیم‌های دعوت شده به تورنمنت اصفهان و این که هر سه تیم، اروپایی و فیزیکی هستند، توضیح داد: این نظریه را قبول نمی‌کنم. روسیه نایب قهرمان جهان بود و بحثی درباره آن نیست. قزاقستان هم بازی خاص خودش را دارد و یک برزیلی، سرمربی آن است. آذربایجان هم از بازیکنان برزیلی در ترکیب خود استفاده می‌کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.