کد خبر : 105537
تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 آبان 1396 - 13:46
-

تفسیر خطای هند محل اختلاف با داور شد/ تشویق اکبر تقوی در قرچک!

تفسیر خطای هند محل اختلاف با داور شد/ تشویق اکبر تقوی در قرچک!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، در هفته سوم دور برگشت لیگ‌برتر فوتسال دو تیم مقاومت قرچک و فرش‌آرا مشهد در یک بازی جنجالی در سالن هفتم تیر قرچک به مصاف هم رفتند که از نکات جالب این بازی حضور سید اکبر تقوی سرپرست فرش‌آرا در سالنی بود که سال‌ها یک صدا او را تشویق

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، در هفته سوم دور برگشت لیگ‌برتر فوتسال دو تیم مقاومت قرچک و فرش‌آرا مشهد در یک بازی جنجالی در سالن هفتم تیر قرچک به مصاف هم رفتند که از نکات جالب این بازی حضور سید اکبر تقوی سرپرست فرش‌آرا در سالنی بود که سال‌ها یک صدا او را تشویق می‌کردند و تبع آن نیز سرپرست سابق منصوری با استقبال و تقدیر و تشکر از سوی تماشاگران و مدیران قرچکی مواجه شد.

در نیمه اول این دیدار جذاب در اواسط بازی بود که فرش‌آرا ۵خطا شد و کادر و بازیکنان این تیم اعتراض‌هایی به داوری داشتند. در ۵دقیقه‌ی پایانی مقاومت قرچک صاحب ۲پنالتی نقطه دوم شد که اولی را بهنام فعال تبدیل به گل کرد و دومی را حسین عظیمی از محمد گراوند گرفت تا نیمه اول با همین نتیجه به پایان رسید.

نیمه‌ی دوم بازی پر حاشیه و جذابتر دنبال شد. در ابتدای نیمه‌دوم تیم مشهدی از اشتباه نعمت‌وند نهایت استفاده را کرد و توسط مصطفی طیبی به گل مساوی رسید. در ادامه تیم فرش‌آرا فشار خود را برای گل برتری بیشتر کرد و در یک صحنه صاحب پنالتی شد که اعتراض شدیدی از سوی کادر و بازیکنان مقاومت قرچک صورت گرفت که حتی دقایقی هم بازی به دلیل اخراج سرپرست مقاومت از زمین بازی متوقف شد. طیبی پنالتی را هم  تبدیل به گل تبدیل کرد.

مقاومت قرچک که چیزی برای از دست دادن نداشت فشار خود را روی دروازه حریف بیشتر کرد و صاحب یک خطای هند شد که بازیکنان فرش آرا اعتراض می‌کردند که توپ به شکم خورده نه دست و همین توپ توسط بهنام فعال به گل تبدیل شد و حالا نوبت فرش‌آرایی ها بود که به داوری اعتراض کنند و خبیری سرمربی فرش‌آرا هم به دلیل اعتراض به داوری از زمین مسابقه اخراج شد.

محدودیت خطای هر دو تیم پایان یافته بود و شدت هیجان به اوج رسیده بود که تیم مشهدی صاحب پنالتی نقطه دوم شد که این توپ توسط قدرت بهادری تبدیل به گل سه امتیازی فرش‌آرا شد.

تیم مقاومت که دقایق پایانی روی به بازی پاورپلی و هجومی آورده بود به نتیجه‌ای نرسید. آنها در ثانیه‌های پایانی بازی معتقد بودند که در محوطه جریمه توپی به دست بازیکن فرش‌آرا خورد که داور اعتقادی به پنالتی نداشته و به همین خاطر به شدت از داوری انتقاد کردند.

گفتنی است در این بازی زیبا صابر خوشنما به دلیل مصدومیت و محمد نجف زندی به دلیل سفر به کربلا در ترکیب مقاومت قرچک حضور نداشتند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

مجید چهارشنبه , ۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۳

در همه جای دنیا اشتباه هست ما قرچکی ها هم باخت تیممون رو همش به پای داور نمیزاریم و حتی تو نظر سنجی مردم قرچک علت باخت رو ضعف فنی دونستن و واقعا هم همینطوره.صحبتم با شخص اقای زرخانلی سرمربی تیم مقاومت چرا اولا شما بازیکنی که اشتباهاتش تو طول بازی انقدر زیاده بازی میدید(نعمتوند)دوما چرا انقدر شما روانشناسیتون ضعیفه و در ضمن برخورد سرپرست تیمتون با مردم قرچک هم درست نیست و جواب درست به مردم نمیدادن.در ضمن بدونید شما وارث اسم بزرگ منصوری هستید که افتخارات بسیاری برای شهرمون اوردن و اگر از قرچکیها حمایتی میبینید فقط به خاطر شهرمون و بس که در اوج مظلومیت امکانی و رفاهی و قهرمان لیگ ایرانی شده که جزو چند لیگ برتر دنیاست پس زیاد جوگیر نشید و به بعد فنی تیم برسید تا هیاهوی توی زمین و مصاحبه.در ضمن کاپیتانی تیم باید به عهده مجتبی نصیرنیا باشد چون هم سابقش بیشتر از نعمتوند وهم با تجربه تر کاپیتان باید انسان خوش اخلاق باشد و متفکر که در ضعف سرمربی او از تیم را حمایت و هدایت کند.