کد خبر : 106923
تاریخ انتشار : شنبه 4 آذر 1396 - 23:04
-

زرخانلی: جایگاه هیات فوتبال در رده آخر نیست

زرخانلی: جایگاه هیات فوتبال در رده آخر نیست

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، رضا زرخانلی در رابطه با تیم هیات فوتبال قم گفت: این تیم، تیم خوبی است و جایگاه آن در جدول نباید رده آخر باشد، آقای سید مهدی غیاثی (سرمربی هیات فوتبال قم) این تیم را متحول کرده است و بازی های خوبی را انجام می دهند و امیدوارم که

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، رضا زرخانلی در رابطه با تیم هیات فوتبال قم گفت: این تیم، تیم خوبی است و جایگاه آن در جدول نباید رده آخر باشد، آقای سید مهدی غیاثی (سرمربی هیات فوتبال قم) این تیم را متحول کرده است و بازی های خوبی را انجام می دهند و امیدوارم که نتیجه لازم را بگیرند.
وی افزود: در طول مسابقه شاهد بودید که مدام ما را تحت فشار می گذاشتند و از ما پیش بودند و با تلاش توانستیم بازی را به تساوی بکشانیم.
وی در رابطه با میزبانی قم گفت: قم میزبان شایسته ای است و از تیم هیات فوتبال قم که بازی های خود را از سالن ۲ هزار نفری مجموعه ورزشی شهید جعفر حیدریان به سالن نخلستان منتقل کرده است، تشکر می کنیم، چراکه این سالن دارای کیفیت بهتری است.
مسابقه فوتسال تیم های هیات فوتبال قم و مقاومت قرچک در چارچوب رقابت های لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور با حساب ۳ بر ۳ تساوی در سالن نخلستان شهر قم به پایان رسید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.