کد خبر : 107053
تاریخ انتشار : دوشنبه 6 آذر 1396 - 11:59
-

نجاریان: موقعیت ها گل می شد با نتیجه عجیب تاسیسات را می بردیم

نجاریان: موقعیت ها گل می شد با نتیجه عجیب تاسیسات را می بردیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سعید نجاریان در خصوص تساوی یک بر یک تیمش برابر تاسیسات دریایی در هفته نوزدهم لیگ برتر فوتسال کشور گفت: بازی سنگینی بود. تاسیسات دریایی در چند سال اخیر جزو تیم های مدعی لیگ بوده و عنوان قهرمانی لیگ برتر را نیز در کارنامه اش داشته و بازیکنان و

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سعید نجاریان در خصوص تساوی یک بر یک تیمش برابر تاسیسات دریایی در هفته نوزدهم لیگ برتر فوتسال کشور گفت: بازی سنگینی بود. تاسیسات دریایی در چند سال اخیر جزو تیم های مدعی لیگ بوده و عنوان قهرمانی لیگ برتر را نیز در کارنامه اش داشته و بازیکنان و کادر فنی قابل احترامی دارد. دیروز (شنبه) تماشاگران یکی از بهترین بازیهای لیگ را شاهد بودند.

وی افزود: در نیمه اول به طور کامل سوار بر بازی بودیم و نتوانستیم از موقعیت هایمان به خوبی استفاده کنیم و در نیمه دوم نیز دقیقاً به همین شکل بر حریف تسلط کامل داشتیم. در مجموع ۴ بار دیرک دروازه تاسیسات دریایی را به لرزه درآوردیم.

مدیرعامل شهروند ساری اذعان داشت: اگر موقعیت ها و سه پنالتی نقطه دوم مان تبدیل به گل می شد و با بدشانسی مواجه نمی شدیم، قطعاً باید با نتیجه عجیب و غریبی تاسیسات را شکست می دادیم اما متاسفانه فقط به یک امتیاز از این بازی رسیدیم.

نجاریان در خصوص حضور هواداران نساجی مازندران در سالن سید رسول حسینی و حمایت از شهروند ساری نیز گفت: جا دارد از این عزیزان تشکر کنم. نساجی شناسنامه فوتبال مازندران است. بنده خودم حدود ۲۰ سال پیش برای تماشای بازیهای نساجی به استادیوم شهید وطنی می رفتم و هنوز هم هوادار این تیم هستم.
وی سپس با تشکر از هواداران خونگرم ساروی شهروند نیز گفت: همیشه گفته ام و باز هم تکرار می کنم هواداران شهروند در کشور نظیر ندارند. از آنها نیز به طور ویژه سپاسگزارم چرا که در تمام مدت بازی با رعایت اصول حرفه ای تیم شان را قاطعانه مورد تشویق قرار دادند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.