کد خبر : 107956
تاریخ انتشار : جمعه 17 آذر 1396 - 13:22
-

ناظم الشریعه: با اینکه تمرین نداشتیم اما از عملکرد بازیکنانم در تورنمنت اصفهان راضی هستم/ شاکله اصلی تیم ملی در جام ملت‌های آسیا همین تیم بود

ناظم الشریعه: با اینکه تمرین نداشتیم اما از عملکرد بازیکنانم در تورنمنت اصفهان راضی هستم/ شاکله اصلی تیم ملی در جام ملت‌های آسیا همین تیم بود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمد ناظم الشریعه در مورد تورنمنت چهارجانبه اصفهان اظهار داشت: همه چیز عالی بود، تیم‌های در این تورنمنت بودند که شرایط خوبی داشتند و از بازیکنان خارجی هم بهره می‌بردند. این مسابقات برای ما خیلی مفید بود. وی ادامه داد: در ابتدا کمی نا هماهنگ بودیم که آنهم به خاطر

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمد ناظم الشریعه در مورد تورنمنت چهارجانبه اصفهان اظهار داشت: همه چیز عالی بود، تیم‌های در این تورنمنت بودند که شرایط خوبی داشتند و از بازیکنان خارجی هم بهره می‌بردند. این مسابقات برای ما خیلی مفید بود.

وی ادامه داد: در ابتدا کمی نا هماهنگ بودیم که آنهم به خاطر این بود که تمرین نداشتیم، هرچه جلوتر رفتیم شرایط بهتر شد و هماهنگ‌تر شدیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان در خصوص اینکه آیا از عملکرد بازیکنان در این تورنمنت راضی بوده، گفت: از همه راضی بودم، با اینکه تمرین نداشتیم اما بچه‌ها به خوبی توانستند آن چیزی که می‌خواستیم را در زمین پیاده کنند.

ناظم‌الشریعه در پاسخ به این پرسش که چند درصد از تیمی که در تورنمنت اصفهان حاضر بود در جام ملت‌های آسیا هم حضور خواهد داشت، خاطرنشان کرد: نمی‌توانم درصد بگویم اما شالکه اصلی تیم در جام ملت‌های آسیا همین تیم بود. البته ما لیگ را هم می‌بینیم و تیم خوبی را انتخاب می‌کنیم. مسئله همه اینجا این بود که جوان‌های ما به خوبی توانستند خودشان را نشان بدهند.

وی در مورد برنامه‌های آتی تیم ملی هم گفت: ۲۰ دی لیگ تمام می‌شود و ما ۲۳ دی دیداری دوستانه با اسلوواکی برگزار می‌کنیم تا تیم ملی به هماهنگی لازم برسد.

منبع:میزان

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.