کد خبر : 108348
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 آذر 1396 - 9:54
دسته‌بندی نشده
-

ناظم الشریعه: گروه خوبی نصیب ایران شد/ بدون دیدار تدارکاتی برای قهرمانی می‌جنگیم

ناظم الشریعه: گروه خوبی نصیب ایران شد/ بدون دیدار تدارکاتی برای قهرمانی می‌جنگیم
سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: با کمک خدا و بدون بازی دوستانه برای قهرمانی آسیا می‌جنگیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سید محمد ناظم‌الشریعه در مورد گروه تیم ملی فوتسال کشورمان در جام ملت‌های آسیا و مصاف با تیم‌های عراق، چین و میانمار اظهار داشت: گروه خوبی نصیب ایران شد. می‌توانیم در دور مقدماتی به این بازی‌ها به چشم بازی تدارکاتی هم نگاه کنیم.

وی ادامه داد: البته برای ما که می‌خواهیم قهرمان شویم فرقی ندارد که با چه تیم‌هایی در مراحل مختلف روبرو شویم، هدف ما قهرمانی است و می‌خواهیم به آن برسیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان در پاسخ به این سوال که آیا پیش از برگزاری جام ملت‌های آسیا و با توجه به مشخص شدن گروه، بازی تدارکاتی با تیم‌های آسیایی برگزار می‌شود، گفت: نه! بازی تدارکاتی با تیم‌های آسیایی نخواهیم داشت. البته عراقی‌ها پیش از این درخواست بازی دوستانه داده بودند اما با توجه به اینکه با این تیم همگروه شدیم، بازی دوستانه هم لغو می‌شود.

ناظم‌الشریعه ادامه داد: خیلی دنبال بازی دوستانه با تیم‌های آسیایی بودیم اما نشد، حالا با کمک خدا و بدون بازی دوستانه برای قهرمانی می‌جنگیم.

منبع:میزان

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

زیبا سه شنبه , ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۷

ژاپن تو دو هفته قبل بازی دوستانه داشته؟ تو فوتسال پلانت چیزی نیومده که

امیر چهارشنبه , ۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۱

یعنی قهرمان اسیا تیم سوم دنیا این تیمهای هفتاد هشتادم رنکینگ دنیا حاضر نیستن باهاش بازی دوستانه انجام بدن یا شما بی برنامه هستین راحت میتونستین چهارروز زودتر میرفتین تایوان دوتا بازی دوستانه با تیمهای سید دو وسه انجام میدادین