کد خبر : 108409
تاریخ انتشار : چهارشنبه 22 آذر 1396 - 12:20
-

شمس:کاری به دو تیم مدعی دیگر نداریم/شاید بازی ما با مس سرنوشت ساز بشود/تایلند و ژاپن از ما ترس دارند

شمس:کاری به دو تیم مدعی دیگر نداریم/شاید بازی ما با مس سرنوشت ساز بشود/تایلند و ژاپن از ما ترس دارند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حسین شمس درباره شرایط تیم گیتی پسند پیش از بازی با تیم آتلیه طهران قم در لیگ برتر فوتسال گفت: ما با دو تیم دیگر مدعی کاری نداریم. دنبال کسب سه امتیاز در هر مسابقه هستیم و این هفته هم باید به مصاف تیم آتلیه قم برویم. این تیم امسال

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حسین شمس درباره شرایط تیم گیتی پسند پیش از بازی با تیم آتلیه طهران قم در لیگ برتر فوتسال گفت: ما با دو تیم دیگر مدعی کاری نداریم. دنبال کسب سه امتیاز در هر مسابقه هستیم و این هفته هم باید به مصاف تیم آتلیه قم برویم. این تیم امسال نتایج رویایی گرفته است و یک مربی جوان و بومی آنرا هدایت می کند. بازیکنان آتلیه با حداقل دستمزد بهترین عملکرد را داشته اند. آنها در دفاع و ضد حمله عالی کار می کنند و توانستند حتی مس سونگون را متوقف کنند. به هر حال ما بازی سختی داریم و امیدواریم سربلند از زمین خارج شویم.

وی با بیان اینکه سعید افشار تنها بازیکن مصدوم گیتی پسند است، درباره شانس گیتی پسند برای رسیدن به صدر جدول تاکید کرد: این هفته مس با تیم حفاری بازی دارد. حفاری هم از تیم های خوب لیگ است. تیم تاسیسات هم با تیم خوب شهرداری ساوه بازی دارد. شاید اگر این هفته اتفاقاتی به نفع ما رخ بدهد، بازی ما قبل پایانی با مس در اصفهان بتواند سرنوشت ساز بشود.

سرمربی تیم گیتی پسند درباره قرعه کشی جام ملتهای فوتسال آسیا و همگروهی ایران با میانمار، چین و عراق گفت: مسیری که برای ایران وجود دارد، بسیار خوب است. ما در مرحله مقدماتی مشکلی نداریم. احتمال دارد در نیمه نهایی به ژاپن بخوریم که می توانیم این تیم را هم راحت ببریم. فقط می تواند بازی در فینال با تایلند یک مقدار مشکل باشد که این تیم را هم در بازی های داخل سالن، با ۱۰ گل شکست دادیم. در واقع تایلند و ژاپن از ما ترس دارند.

شمس در ادامه صحبتهایش درباره برگزاری مراسم بهره برداری از کفپوش سالن کمپ تیم های ملی که قبلا در تبریز مورد استفاده قرار گرفته بود، تصریح کرد: این اتفاق خوبی بود که رخ داد. بازیکنان تیم های ملی، سالیان سال از کفپوش کمپ رنج می بردند و باعث آسیب دیدگی ملی پوشان می شد. چه اشکالی دارد که کفپوش در تبریز استفاده شده باشد؟ الان این کفپوش تا ۱۰، ۱۵ سال دیگر سالن کمپ را تضمین می کند. باید از فدراسیون فوتبال و محمدرضا ساکت تشکر کرد که به وعده هایی که می دهند، عمل می کنند.

منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... چهارشنبه , ۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۹

البته با کمک و لطف دستهای پشت پرده و کارهای پشت پرده به نفع شما !

کمال چهارشنبه , ۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۹

با مدیریت بی نظیر دوست خوبم آقای عراقی زاده عزیز تیم گیتی پسند قطعا نتیجه خوبی خواهد گرفت

استکی پنجشنبه , ۲۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۲

من هم به دوست دوران جوانیم بخاطر این پیشرفتی که در مدیریت کرده تبریک میگم

پشت پرده پنجشنبه , ۲۳ آذر ۱۳۹۶ - ۸:۴۱

اتفاقا تیم شما با همه ى تیم ها کار داره بجز تیم خودش میگى نه ببین صداش بعدا در میاد!!!تنها چیزى که گیتى پسند نداره تمرین هست چون بازیکنان تیم رو ارنج مى کنند!!!