کد خبر : 110044
تاریخ انتشار : جمعه 22 دی 1396 - 13:12
-

سلیمانی:باشگاه‌های فوتسال باید تا ۲ سال آینده مدرک حرفه‌ای بگیرند

سلیمانی:باشگاه‌های فوتسال باید تا ۲ سال آینده مدرک حرفه‌ای بگیرند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،کاظم سلیمانی درباره جلسه اخیر هیئت رئیسه سازمان لیگ فوتسال اظهار داشت: در این جلسه تصمیمات زیادی گرفته شد که اصلی‌ترین آن بحث حرفه‌ای‌گری باشگاه‌ها بود. در این زمینه باشگاه‌ها باید به سمت حرفه‌ای‌ شدن حرکت کنند و در همین راستا کلاس‌هایی هم برای مدیران برگزار خواهیم کرد. وی ادامه

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،کاظم سلیمانی درباره جلسه اخیر هیئت رئیسه سازمان لیگ فوتسال اظهار داشت: در این جلسه تصمیمات زیادی گرفته شد که اصلی‌ترین آن بحث حرفه‌ای‌گری باشگاه‌ها بود. در این زمینه باشگاه‌ها باید به سمت حرفه‌ای‌ شدن حرکت کنند و در همین راستا کلاس‌هایی هم برای مدیران برگزار خواهیم کرد.

وی ادامه داد: کنفدراسیون فوتبال آسیا کشورها را برای اینکه به سمت حرفه‌ای‌گری حرکت کنند تحت فشار قرار داده و قطعاً باید باشگاه‌های کشورمان تا دو سال آینده مدرک حرفه‌ای‌ دریافت کنند. طبق چیزی که در گذشته هم اعلام کردیم، اکنون فقط هشت الی ۱۰ تیم در ایران شرایط حرفه‌ای را دارند و سایر تیم‌ها باید خودشان را به این سطح برسانند.

«باشگاه‌ها برای حضور در فصل آینده لیگ برتر فوتسال باید چه شرایطی داشته باشند؟»، وی در پاسخ به این پرسش گفت: فعلاً تمام باشگاه‌ها باید اساس‌نامه و هیئت مدیره منسجم داشته باشند که به زودی با ارسال نامه‌ای این شرایط را به آنها اعلام خواهیم کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.