کد خبر : 111138
تاریخ انتشار : یکشنبه 8 بهمن 1396 - 10:40
-

سنگ سفیدی:بازی‌های لیگ به هم نزدیک بود/در تیم ملی همه فقط به کسب مقام قهرمانی فکر می‌کنند

سنگ سفیدی:بازی‌های لیگ به هم نزدیک بود/در تیم ملی همه فقط به کسب مقام قهرمانی فکر می‌کنند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمدرضا سنگ‌سفیدی درباره مصدومیتش و اینکه به مسابقات قهرمانی فوتسال آسیا ۲۰۱۸ می‌رسد یا خیر، گفت: در بازی اول مقابل بلاروس، ضربه‌ای به پایم خورد که سفر آذربایجان را از دست دادم و به درمان پرداختم. ان‌شاءالله می‌توانم در رقابت‌های قهرمانی آسیا بازی کنم. وی درخصوص گفته‌های ناظم‌الشریعه که مصدومیت

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمدرضا سنگ‌سفیدی درباره مصدومیتش و اینکه به مسابقات قهرمانی فوتسال آسیا ۲۰۱۸ می‌رسد یا خیر، گفت: در بازی اول مقابل بلاروس، ضربه‌ای به پایم خورد که سفر آذربایجان را از دست دادم و به درمان پرداختم. ان‌شاءالله می‌توانم در رقابت‌های قهرمانی آسیا بازی کنم.

وی درخصوص گفته‌های ناظم‌الشریعه که مصدومیت ملی‌پوشان فوتسال را ناشی از لیگ پُرفشار می‌داند، اظهار داشت: بازی‌های لیگ به هم نزدیک بود و تنها ۵،۴ روز بین دو مسابقه فاصله زمانی وجود داشت. این باعث شد ناخودآگاه به ملی‌پوشان تیم‌ها فشار وارد شود. یک روز پس از پایان لیگ هم باید در اردوی تیم ملی شرکت می‌کردیم و فرصت آماده‌سازی کمی داشتیم. کادر فنی تیم ملی هم نمی‌دانستند به بازیکنان فشار بیاورند یا نه. آنها هم مجبور شدند به بازیکنان استراحت بدهند. من، حمید احمدی، اصغر حسن‌زاده و احمد اسماعیل‌پور دچار مصدومیت بودیم که مصدومیت احمدی جدی‌تر از بقیه است.

ملی‌پوش فوتسال کشورمان در این باره که با توجه به اردوی سایر تیم‌های آسیایی در کشورهای اروپایی، آیا تیم ملی ایران می‌تواند از عنوان سومی خود در قهرمانی آسیا دفاع کند یا خیر، تصریح کرد: ما تیم سوم جهان هستیم. درست است که تایلند اردوی اروپایی داشته و با تیم‌های اسپانیا و پرتغال بازی کرده، اما بسیاری از تیم‌ها به دنبال این بودند که با ما بازی کنند و کادر فنی ایران نپذیرفت. ایران تیم اول آسیا است و همه تیم‌های آسیایی از آن می‌ترسند. همین موضوع کار ما را سخت می‌کند و تیم‌ها با توان بیشتری مقابل ایران صف‌آرایی می‌کنند تا با کمترین اختلاف مقابل ما ببازند. در تیم ملی همه فقط به کسب مقام قهرمانی فکر می‌کنند.

سنگ‌سفیدی درمورد حریفان تیم ملی در دور گروهی و نیز تیم‌های مدعی قهرمانی قهرمانی آسیا به تسنیم گفت: میانمار برای نخستین بار در این مسابقات شرکت می‌کند و رقیب سرسختی محسوب نمی‌شود. عراق نزدیک ایران است و ایرانیان زیادی در این کشور بازی می‌کنند. سبک بازی عراق هم شبیه ایران است. چین هم نمی‌تواند برای ما دردسرساز باشد اما مراحل بعد سخت‌تر خواهد شد. ژاپن، تایلند و ازبکستان، رقیبان اصلی ما برای کسب مقام قهرمانی هستند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.