کد خبر : 111291
تاریخ انتشار : چهارشنبه 11 بهمن 1396 - 11:04
دسته‌بندی نشده
-

برای خودم ناراحت نیستم بلکه برای کشورم ناراحتم/ از خودم می‌گذرم اما از اسم کشورم نمی‌گذرم

برای خودم ناراحت نیستم بلکه برای کشورم ناراحتم/ از خودم می‌گذرم اما از اسم کشورم نمی‌گذرم
کاپیتان پیشین تیم ملی فوتسال کشورمان گفت: من از خودم می‌گذرم اما از اسم کشورم نمی‌گذرم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،وحید شمسایی در خصوص شکسته شدن رکورد گل‌های ملی‌اش توسط فالکائو برزیلی اظهار داشت: من برای خودم ناراحت نیستم بلکه برای کشورم ناراحتم. واقعاً از صبح تا حالا از اینکه می‌بینم تمام رسانه‌های برزیلی به فالکائو تبریک می‌گویند ناراحت هستم البته نه برای خودم بلکه برای کشورم.

وی ادامه داد: شما ببینید برزیلی‌ها چطور کاری کردند که فالکائو رکورد من را بزند. آنها عزم خود را جزم کرده بودند که نماینده کشورشان آقای گل جهان شود.

کاپیتان پیشین تیم ملی فوتسال کشورمان خاطرنشان کرد: من از خودم می‌گذرم اما از اسم کشورم نمی‌گذرم. اگر ناراحت هستم برای این است که فالکائو بالای دست کشورم بلند شده نه من. من روی کشورم بی‌غیرت نیستم که اجازه بدهم کسی بخواهد روی نام کشورم بلند شود.

شمسایی خاطرنشان کرد: از سال ۲۰۰۶ تا امروز رکورد آقای گلی فوتسال جهان دست من بود اما حالا دست فالکائو است. امیدوارم که بتوانم این رکورد را از فالکائو پس بگیرم.

منبع:میزان

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پرشین گلف چهارشنبه , ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۱

چشم به راهت هستیم… مرد پایان ناپذیر… تو را به خدا برگرد…. به خدا دارم گریه می کنم برای این رکرد جاودانه که از دست رفت

محمد چهارشنبه , ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۰

ای کاش با غرور کاذب و باند بازی این فرصت را از خود و میهنن مان نمیگرفتی – واقعیات چیز دیگری میگویند، با همت مسئولین و مربیان و بسیاری از بازیکنان به این مقام رسیدی ولی بعد آن از برج عاج پایین نیامدی و حتی برای یادگرفتن بسیاری از دانشهای مربیگری و مدیریتی خود را بالاتر میدیدی، ایکاش فیلم و تصاویر شما در حاشیه ی کلاسها و همایش ها فوتسال را انتشار میدادند تا مردم ببینند که اسطوره شان چطور با غرور کاذب برای همه رجزخوانی میکرد