کد خبر : 112961
تاریخ انتشار : شنبه 5 اسفند 1396 - 11:23
-

شریف:اهل کری‌خوانی نیستم/پاسخ رجزخوانی تیم حریف را در زمین مسابقه دادیم

شریف:اهل کری‌خوانی نیستم/پاسخ رجزخوانی تیم حریف را در زمین مسابقه دادیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،فاطمه شریف بعد از پیروزی مقابل تیم دختران کرمان که هم امتیاز با مشکی‌پوشان بود و دو هفته‌ای جایگاه  چهارمی را از آنها گرفته بود، اظهار کرد: بازی را ۴ بر صفر بردیم و حالا کسب جایگاه چهارمی در پایان لیگ به دست خودمان رقم می‌خورد، در دو بازی پیش‌رو حریفان را

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،فاطمه شریف بعد از پیروزی مقابل تیم دختران کرمان که هم امتیاز با مشکی‌پوشان بود و دو هفته‌ای جایگاه  چهارمی را از آنها گرفته بود، اظهار کرد: بازی را ۴ بر صفر بردیم و حالا کسب جایگاه چهارمی در پایان لیگ به دست خودمان رقم می‌خورد، در دو بازی پیش‌رو حریفان را دست کم نمی‌گیریم و با تمام قوا به مصاف آنها خواهیم رفت.

وی افزود: بازی آخر در رفسنجان کمی سخت است، اما ما تمام تلاش‌مان را به کار می‌گیریم که جایگاهی که مستحق رسیدن به آن هستیم را از آن خود کنیم.

سرمربی تیم فوتسال بانوان مشکی‌پوشان عنوان کرد: قبل از بازی دیروز، بازیکنان کرمان کُری می‌خواندند و مدعی بودند که رتبه چهارمی متعلق به آنهاست، اما من به بازیکنانم اجازه کری‌خوانی ندادم و معتقدم باید پاسخ رجزخوانی حریف را در میدان با ارائه بازی خوب دهیم.

شریف تبیین کرد: تیم کرمان در زمین خود تیم‌های بزرگ را هم اذیت کرده است، اما ما با تمرینات خوبی که پشت سر گذاشتیم، توانستیم سنگین‌ترین شکست خانگی را در این فصل به آنها تحمیل کنیم.

وی افزود: از دروازه‌بان اصلی تیم زینب کرمی با وجود مصدومیتی که داشت مجبور شدیم استفاده کنیم و توانستیم سه امتیاز حساس این بازی را بگیریم، اما در بازی بعد از دروازه‌بانان دیگر استفاده می‌کنیم.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.