کد خبر : 116507
تاریخ انتشار : جمعه 18 خرداد 1397 - 15:20
-

کیایی:سیاست شهروند در فصل گذشته جوانگرایی بود/ در بهترین شرایط بدنی خودم قرار دارم/ با دو تیم داخلی و یک تیم خارجی مذاکره داشتم

کیایی:سیاست شهروند در فصل گذشته جوانگرایی بود/ در بهترین شرایط بدنی خودم قرار دارم/ با دو تیم داخلی و یک تیم خارجی مذاکره داشتم

سیدعلی کیایی بازیکن باتجربه فوتسال کشورمان در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران، در خصوص شرایط شهروند در فصل گذشته و میزان آمادگی اش برای فصل جدید صحبت هایی را بیان کرد که در ادامه از خاطرتان میگذرد. *سیاست شهروند در فصل گذشته جوانگرایی بود. فصل قبل سیاست باشگاه شهروند این بود که بیشتر فضا را

سیدعلی کیایی بازیکن باتجربه فوتسال کشورمان در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران، در خصوص شرایط شهروند در فصل گذشته و میزان آمادگی اش برای فصل جدید صحبت هایی را بیان کرد که در ادامه از خاطرتان میگذرد.

*سیاست شهروند در فصل گذشته جوانگرایی بود.

فصل قبل سیاست باشگاه شهروند این بود که بیشتر فضا را برای بازیکنان امید خودش باز کند و شرایط بازی را برایشان مهیا کند تا بتوانند تجربه کسب کنند. من در تیم های زیادی بازی کردم اما در هیچ تیمی تا این حد شرایط برای جوانان مهیا نبود.

*در فصل قبل نوسان زیادی در نتیجه گیری داشتیم.

از لجاظ نتیجه گیری هم باید عرض کنم که نوسانات زیادی داشتیم مخصوصا در بازی های بیرون از خانه و همچنین داخل خانه که در مجموع اگر مقداری تمرکز بیشتری روی بعضی بازی ها داشتیم جایگاه به مراتب بهتری پیدا می کردیم.

*اغلب تیم ها کار تیم داری را دیر شروع میکنند.

فصل جدید هم مثل همیشه اکثر تیم ها کار تیمداری را دیر شروع میکنند و همین مسئله باعث میشود کیفیت لیگ پایین بیاید و تا چند هفته ابتدایی سطح قابل قبولی نداشته باشد.

*با دو تیم داخلی و یک تیم خارجی مذاکره داشتم.

برای فصل جدید هم صحبت مختصری با دو تیم داشته ام ولی تا شرایط تیمداری و انتخاب مربی آن ها معلوم نشود، نمیتوانم تصمیم نهایی را بگیرم. همچنین یک پیشنهاد هم از لیگ چین دارم که برای فصل جدید آنها و نیم فصل لیگ ما می شود. فعلا در حال بررسی مبلغ و مدت قرارداد هستم که اگر همه چیز مهیا باشد، به لیگ چین بروم.

*در بهترین شرایط بدنی خودم قرار دارم.

از لحاظ شرایط بدنی خیلی شرایطم تغییر کرده است. از بعد از تعطیلات عید بصورت اختصاصی با یک مربی بدنساز حرفه ای کار می کنم که خداراشکر خیلی شرایط بدنم بهتر شده و توانستم به فرم ایده آل که برنامه ریزی کرده بودیم، برسم. اکنون آماده شروع لیگ و اجرای برنامه های خودم هستم.

*تا کنون مذاکره ای با شهروند نداشتم

در مورد شهروند هم هنوز هیچ مذاکره ای برای فصل جدید نداشتیم و تاکنون چیزی مشخص نشده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.