کد خبر : 116717
تاریخ انتشار : دوشنبه 28 خرداد 1397 - 9:59
-

نذر قهرمانی ادا شد/ اقدام خیرخواهانه کاپیتان تیم فوتسال مس سونگون

نذر قهرمانی ادا شد/ اقدام خیرخواهانه کاپیتان تیم فوتسال مس سونگون

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،کاپیتان تیم فوتسال مس سونگون ورزقان در اقدامی خیرخواهانه پیراهن و بازوبند کاپیتانی خود را به مرگز نگهداری از معلولان و سالمندان سروهای سراب اهداء کرد. فرهاد فخیم، کاپیتان تیم فوتسال مس سونگون ورزقان روز شنبه در مرکز نگهداری از معلولان و سالمندان سروهای سراب حضور یافته و در اقدامی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،کاپیتان تیم فوتسال مس سونگون ورزقان در اقدامی خیرخواهانه پیراهن و بازوبند کاپیتانی خود را به مرگز نگهداری از معلولان و سالمندان سروهای سراب اهداء کرد.
فرهاد فخیم، کاپیتان تیم فوتسال مس سونگون ورزقان روز شنبه در مرکز نگهداری از معلولان و سالمندان سروهای سراب حضور یافته و در اقدامی خیرخواهانه پیراهن و بازوبند کاپیتانی خود را به این مؤسسه اهداء کرد.

فخیم در بازدید از مرکز خیریه سروهای سراب، ضمن کمک مالی قول داد تا دیداری دوستانه بین تیم‌های منتخب تبریز و سراب با حضور بازیکنان معروف فوتسال آذربایجان و با هدف اختصاص عواید آن به این مرکز برگزار شود.

این اقدامات فخیم با استقبال هواداران و اعضای مرکز نگهداری از معلولان و سالمندان سروهای سراب مواجه شد و مسئولان این مرکز نیز با اهدای لوحی از کار خیرخواهانه فوتسالیست با اخلاق تبریزی تقدیر کردند.

بازیکن شایسته تیم فوتسال مس سونگون اعلام کرده بود اگر با این تیم فاتح لیگ برتر شود، پیراهنش را به این مرکز خیریه تقدیم خواهد کرد که همزمان با عید سعید فطر این نذر خود را ادا کرد.

فخیم از بازیکنان بااخلاق و پرافتخار فوتسال تبریز و ایران است که قهرمانی در لیگ برتر باشگاه‌های کشور به همراه تیم‌های دبیری و مس سونگون را با بیش از ۱۰۰ گل تجربه کرده است.

این بازیکن چندی پیش در لیگ اندونزی نیز به همراه تیم واموس این کشور به مقام قهرمانی دست یافت تا هت‌تریک جام‌هایش در رقابت‌های باشگاهی تکمیل شود.

گفتنی است در مرکز نگهداری از معلولان و سالمندان سروهای سراب که در روستای سردهای این شهرستان واقع است، نزدیک به ۱۰۰ معلول ذهنی و جسمی و افراد سالخورده با بهترین امکانات و بدون کمک‌های دولتی نگهداری می‌شوند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.