کد خبر : 117907
تاریخ انتشار : چهارشنبه 27 تیر 1397 - 9:53
-

هفته سوم لیگ را مسی ها استارت می زنند

هفته سوم لیگ را مسی ها استارت می زنند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،به دلیل حضور مسی ها در جام باشگاه های آسیا،برنامه بازی های این تیم دارای تغییراتی شده و شاگردان حمید بی غم زودتر از سایر تیم ها در این دو هفته به میدان می روند. هفته سوم در شرایطی امروز آغاز می شود که در تبریز،مسی ها برای اولین بار

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،به دلیل حضور مسی ها در جام باشگاه های آسیا،برنامه بازی های این تیم دارای تغییراتی شده و شاگردان حمید بی غم زودتر از سایر تیم ها در این دو هفته به میدان می روند.

هفته سوم در شرایطی امروز آغاز می شود که در تبریز،مسی ها برای اولین بار در این فصل طعم میزبانی را خواهند چشید و این آخرین حضور آنها در تبریز تا پیش از حضور در جام باشگاه های آسیاست.به نوعی این دیدار می تواند بدرقه تیم فوتسال مس به اندونزی هم باشد.تیمی که قرار است یک هفته زودتر به اندونزی سفر کرده تا با آشنایی با شرایط این کشور،بازی دوستانه را هم برگزار کند.

مسی ها که در دو هفته ابتدایی سعی کردند چندان به مهره های اصلی خود میدان ندهند احتمالا امروز هم در مصاف با شهروند ساری به مهره های کلیدی خود بازی نمی دهند کما اینکه پیش از این حمید بی غم سرمربی مسی ها اعلام کرده بود که ناچار است برای مقابله با مصدوم شدن بازیکنان کلیدی اش به آنها استراحت بدهد.

شاید به همین دلیل شدکه این تیم هفته قبل در خانه ارژن شیراز متوقف شد. حریف آنها هفته قبل برد روحیه بخشی مقابل آذرخش بندرعباس کسب کرده و با شرایط خوبی به تبریز آمده است.سید سجاد فتحی،یوسف افضلی،احسان سبزواری و زیاد فروتن داوران این بازی هستندکه از ساعت ۱۸ در سالن علوم پزشکی تبریز برگزار می شود.

منبع:خبرورزشی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

شیرازی چهارشنبه , ۲۷ تیر ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۴

میگما چرا مثلا میخواین مثل سر مربی تیم ملیتون ارزش کار تیم ارژن پایین بیاریین؟؟؟ میشه بگید قاسم اروجی. فرهاد فخیم سعید تقی زاده. مسعود آستانه بابک نصیری علیرضا عسکری سعی مومنی و …. بازیکنای کدوم تیم امید هستن؟