کد خبر : 118129
تاریخ انتشار : جمعه 29 تیر 1397 - 23:05
دسته‌بندی نشده
-

پیشنهاد عالی قطری‌ها باعث شد قید عراق رفتن را بزنم/ شاید بعد جام باشگاه‌های آسیا به فرش‌آرا بروم

پیشنهاد عالی قطری‌ها باعث شد قید عراق رفتن را بزنم/ شاید بعد جام باشگاه‌های آسیا به فرش‌آرا بروم
محمد صفري گفت: پيشنهاد عالي السيليه قطر باعث شد تا قيد رفتن به ليگ عراق را بزنم و راهي جام باشگاه‌هاي آسيا شوم.

محمد صفری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری فوتسال ایران با بیان مطلب فوق اظهار داشت: حقیقتا پیش از رفتن به عراق یک پیشنهاد داخلی داشتم که رقم پیشنهادی و شرایط قطری‌ها به حدی خوب بود که همه پیشنهادات لیگی را به بعد از جام باشگاههای آسیا موکول کردم.

وی افزود: در اصفهان که در جام باشگاه‌های آسیا بازی می‌کردم با اسماعیل از قطر آشنا شده بودم که ایشان در پیج من اولین پیشنهاد را چند وقت پیش در مورد رفتن به السیلیه مطرح کرد. آن دوران ایشان بازیکن بود و اکنون نیز بازیکن مربی است که وقتی این پیشنهاد را داد، من هم استقبال کردم چون جام باشگاه‌های آسیا بود.

صفری در خصوص شرایط السیلیه نیز افزود: شرایط تیم ما الحمدالله بد نیست. اینجا فقط دو بازیکن غیرقطری هست که من و یک برزیلی مسن برای آنها بازی خواهیم کرد و غیر از سهیمه‌ها، بازیکن قطری ششدانگی غیر از یکی دو نفر در تیم ما نیست.

لژیونر ایرانی السیلیه قطر در پاسخ به اینکه چقدر شانس می‌توان برای صعود نماینده قطر قائل بود؟ گفت: خب ما با چونبوری تایلند، ارم قرقیزستان و ویک پرس استرالیا در گروه C هم گروه هستیم اما پوئن مثبتی که داریم این است که اولین بازی ما با قرقیزستان، دومی با استرالیا و بعد با چونبوری تایلند است که سعی می کنیم در دو بازی اول حداکثر امتیازات را بدست آوریم تا بازی آخر نتیجه‌اش زیاد مهم نباشد و انشاالله دور بعد هم خدا بزرگ است.

وی با بیان اینکه سرمربی السیلیه در جام باشگاه‌های آسیا یک اسپانیایی خواهد بود، متذکر شد: خود اسماعیل الان نمی‌تواند سرمربی باشد و یک سرمربی اسپانیایی آوردند که انشاالله در اندونزی روی سر تیم خواهد بود.

محمد صفری در پاسخ به اینکه پس از جام باشگاه‌های آسیا برنامه‌اش چه خواهد بود، یادآور شد: همانطور که ابتدا هم گفتم پیش از جام باشگاه‌های آسیا با من در خصوص یک پیشنهاد داخلی صحبت شد و شاید بعد از مسابقات اندونزی به مشهد بروم و با فرش‌آرا ادامه بدهم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.