کد خبر : 119672
تاریخ انتشار : یکشنبه 21 مرداد 1397 - 10:59
-

تقارن دیدار فینال فوتسال جام باشگاه‌های آسیا با زلزله ورزقان

تقارن دیدار فینال فوتسال جام باشگاه‌های آسیا با زلزله ورزقان

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،۲۱ مرداد ۱۳۹۱ بود که زمین‌لرزه ‌۶.۴ ریشتری در ساعت ۱۶:۵۳ به وقت محلّی در ۱۷ کیلومتری اهر و زمین‌لرزه‌ای با بزرگای ۶.۳ در ساعت ۱۷:۰۴ به وقت محلّی در ۱۰ کیلومتری ورزقان رخ داد و خسارت های شدید جانی و مالی بر جای گذاشت. حالا و ۶ سال بعد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،۲۱ مرداد ۱۳۹۱ بود که زمین‌لرزه ‌۶.۴ ریشتری در ساعت ۱۶:۵۳ به وقت محلّی در ۱۷ کیلومتری اهر و زمین‌لرزه‌ای با بزرگای ۶.۳ در ساعت ۱۷:۰۴ به وقت محلّی در ۱۰ کیلومتری ورزقان رخ داد و خسارت های شدید جانی و مالی بر جای گذاشت. حالا و ۶ سال بعد از این زمین لرزه، تیم فوتسال مس سونگون ورزقان در اندونزی و در فینال فوتسال جام باشگاه های آسیا به مصاف تیم تای سون نام ویتنام می رود و به دنبال قهرمانی در این رقابتها است.

طبق برنامه ریزی مسئولان باشگاه مس، قرار است بازیکنان این تیم در سالروز این زلزله به یاد زلزله زدگان به میدان بروند.

عباس ترابیان مشاور باشگاه مس در این ارتباط گفت: امروز سالروز این زلزله است و بازیکنان به یاد این عزیزانی که در ورزقان جانشان را از دست دادند به میدان می روند. ان شاءالله دعای مردم پشت بچه ها باشند که این روز را با پیروزی تمام و این غم را به نوعی جبران کنند.

دیدار فینال فوتسال جام باشگاه های آسیا از ساعت ۱۵:۳۰ امروز یکشنبه بین تیم های مس سونگون ایران و تیم تای سون نام ویتنام برگزار می شود.

منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.